לא רק לסינים

6 דברים שעלולים לקרות לכם אם תעברו דיקור סיני

קשה להבין מדוע אנשים יבחרו מרצון להידקר אינספור פעמים, במשך פרקי זמן ממושכים. לשם כך, מדקרת מורשית מפרטת מה עלול לקרות לכם לאחר הטיפול. החליטו בעצמכם - שווה את זה או לא (בריאות)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מבלי להבין לעומק מהו דיקור סיני, קשה להבין מדוע אנשים יתנדבו מרצונם החופשי למלא את עורם במחטים ארוכות הנעוצות בו (במשך פרקי זמן ממושכים של הטיפול). אז רו ג'וליאנו, מדקרת מורשית במרכז "מהה רוז" לריפוי, בניו יורק, מפרטת אילו שישה דברים עלולים לקרות לכם אם תעברו דיקור ואתם יכולים להחליט בעצמכם אם הוא שווה את זה או לא.

אתם עשויים להרגיש יותר רגועים

מטרת הדיקור היא להשיג זרימה אופטימלית של צ'י (שתורגם בפשטות ל"אנרגיית החיים" שלכם) ושל מחזור הדם בכל המרידיאנים או המסלולים השונים בגופכם, אומרת ג'וליאנו. בכך מומרצות מערכות פיזיולוגיות שונות ומקודם ריפוי עצמי בכל רחבי הגוף. אחד הדברים הראשונים שמטופלים עשויים לחוות, הוא תחושת רוגע ישירות בעקבות הטיפול.

או יותר אנרגטיים

דיקור סיני יכול גם לעורר את המוח לייצר אנדורפינים עם סרוטונין - אשר אצל חלק מהאנשים באים לידי ביטוי באותה תחושת רגיעה כאמור, ובאחרים, נותנים להם דחיפה במצב הרוח והאנרגיה.

אתם עלולים להיות יותר רעבים

כאשר צ'י זורם בצורה חלקה בגופכם, הוא עשוי לשלוח איתותים להזנה כדי לסייע בתהליך הריפוי שלכם, אומרת ג'וליאנו. התוצאה גורמת לעליה בתיאבון ולמרות שסביר להניח שתרצו לאכול המבורגר ענק, היא מציעה לאכול המון פירות, ירקות וחלבונים רזים, במקום זאת.

אתם עלולים להיות יותר צמאים

כל התנועות הפנימיות והעליה במחזור הדם בגופכם יכולות לגרום לכם להשתוקק ליותר נוזלים. הגדלת צריכת המים שלכם תעזור להרוויה ולתהליך הריפוי שלכם (כך שגם פונקציות אחרות, אם כן, יכולות לנוע).

אתם עשויים לחוות פחות כאבים

לאחר סשן דיקור, מחקרים הראו כי בגופכם קיימת פתיחות גדולה יותר לסוגים שונים של משככי כאבים וכימיקלים טבעיים, המסייעים להקל על מתח או אי נוחות בשרירים, אך זה תלוי בחומרת הסימפטומים שלכם. יתכן שתזדקקו לסדרת טיפולים כדי לטפל בהם לתמיד.

או שאתם עלולים לא להרגיש שום שינוי

שוב, תלוי בסימפטומים שלכם. יתכן שידרשו מספר פגישות לפני שתבחינו בהבדל מוחשי. פעמים רבות השינויים הם איטיים ועדינים - במיוחד בשלבי הטיפול הראשוניים. הדבר החשוב ביותר הוא פשוט להקשיב לגופכם וללכת עם הזרם (כן, זהו משחק מילים מכוון לחלוטין).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר