קטטה בבני ברק

הצעיר חתך גארטלך, הוכה ודקר את החסיד

צעיר בן 15, דקר בחור חסידי כבן 21 ברחוב עזרא בבני ברק. כוחות ההצלה שהגיעו למקום, העניקו לפצוע טיפול ראשוני והוא פונה לבית החולים שיבא, עם פצע דקירה בגבו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת האירוע בבני ברק (צילום: מאיר פרידמן)

אירוע דקירות הצהריים (רביעי) בעיר בני ברק: בחור ישיבה חסידי, בשנות העשרים לחייו, נפצע באורח בינוני לאחר שנדקר ברחוב עזרא בעיר.

המדובר בעוד קטטה שפרצה בין הצעירים בעיר לבין הבחורים, במהלכה דקר אחד מהנערים את הבחור החסידי, שנפצע באורח בינוני.

ל'כיכר השבת' נודע כי הרקע לקטטה הפעם, משובת נעורים של הצעירים שהחליטו לחתוך את הגארטלך (מעין חגורה מעל לחליפה חסידית) של הבחורים החסידיים.

בתגובה, התחילו אלו להכות את הצעירים שביצעו את המעשה. העניינים הידרדרו ובשיאם - שלף אחד הצעירים, בן 15, סכין ודקר את הבחור החסידי.

כוננים, חובשים ופראמדיקים שהוזעקו למקום, העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני בזירה ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר.

אחרי שדקר את הבחור, נמלט החשוד מהמקום. כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בסריקות נרחבות אחריו, מצאו אותו והוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה.

ישראל קורניק חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בצעיר שנדקר בפלג גופו העליון. לאחר הסיוע הראשוני בזירת האירוע הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני".

מדוברות מד"א נמסר כי "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פצוע ברחוב עזרא בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא תל השומר צעיר כבן 21 במצב בינוני עם פצע דקירה בגופו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר