"היהודים ינצחו"

חבר ה'מועצת' הגר"ד יוסף: 'הפרדה זה חלק מהחיים שלנו'

הגר"ד יוסף במתקפה נגד ההתערבות בהפרדה בין גברים לנשים: "לא יעזור להם, אצלנו הפרדה זה בנפשינו, זה חלק מהחיים שלנו. התורה זה לא כמו החוקים המשתנים שלהם של גב' זילבר" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, במתקפה נגד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה דינה זילבר: "גם בתל אביב לא נסכים שיהיה כפייה דתית. התורה היא לא כמו החוקים של גב' זילבר ומערכת המשפט המקולקלת".

במהלך עצרת חיזוק בעיר תל אביב הביט הגר"ד יוסף בנוכחים ואמר: "באתם לכאן לחיזוק ולשמוע שירי קודש, אני מסתכל כאן ואני רואה מה זה כאן, הדרת נשים. יש כאן הפרדה מוחלטת ב"ה".

"רבותי", זעק חבר המועצת: "כמה זה כואב שאני בכלל צריך לדבר על דבר כזה. במשך כל השנים עם ישראל שמר על צניעות וקדושה. למה שאנו קוראים קדושה הם קוראים הדרת הנשים. לא ניתן להם רבותי.

"נקהלו היהודים ועמוד על נפשם. היהודים ינצחו. זה לא יעזור להם. אצלנו הפרדה זה בנפשינו. זה חלק מהחיים שלנו לא ניתן גם בתל אביב לא נסכים שתהיה כפייה אנטי דתית".

לדבריו: "אני אומר לכם אם אנחנו נעמוד על נפשנו אנחנו ננצח. התורה הקדושה היא נצחית לעולמי עד. זה לא כמו החוקים המשתנים שלהם של גב' זילבר ומערכת המשפט הקלוקלת שלהם. אנחנו נצחיים. אנחנו ננצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר