הראיון המלא

ח"כ אייכלר: "אני רוצה שאלי ישי ימונה לשר"

שינוי העמדה של בני גנץ; ההסתה כנגד הציבור החרדי; סכנת הקיום לחרדים בישראל; התמיכה במינוי אלי ישי לשר והצבת מצלמות בקלפיות. ח"כ ישראל אייכלר באולפן כיכר (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
מנהל אולפן: אריאל ליבא (תמונה: חיים גולדברג)

שבוע וחצי לבחירות לכנסת ה- 21, ח"כ ישראל אייכלר בראיון באולפן 'כיכר השבת', מדבר על ההסתה כנגד הציבור החרדי והתמיכה במינוי שלי ישי לשר בממשלה.

כותרות הראיון:

שינוי העמדה של גנץ: "בני גנץ זיהה שהציבור שיצביע ללפיד נוטה לליברמן אמרו לו או שאתה מצטרף לחגיגה או שנאבד קולות לליברמן.

"אני לא קובע אבל אם בני גנץ נפרד מלפיד אין לנו בעיה לשבת אתו. אם גנץ יהיה חלק ממרכבת ההסתה של לפיד וליברמן, אז זה ישתנה".

סכנת קיום: "הציבור החרדי נמצא בסכנה קיומית של ממש. שולמית אלוני בחיים לא חלמה להפסיק הפרדה בין גברים לנשים באירוע דתי.

"הציבור החרדי צריך להתארגן עד האחרון שבהם להצביע למפלגות חרדיות. אסור לנו להיכנס לעימות כוחני מול הציבור הישראלי, כוח וכסף יש להם, ולנו יש כוח בפה, נעשה בכנסת מלחמה לאנטישמיות. לא ניתן להם לרמוס ולדרוס את הציבור החרדי".

מצלמות בקלפיות: "אני תומך בהצבת מצלמות בקלפיות. בכל המקומות דאין מפלגות חרדיות כמו הקיבוצים שיגלו את כל הזיופים במפלגות האנטי דתיות".

מינוי אלי ישי לשר: "המו"מ עם אלי ישי תלוי בראש הממשלה. אני רוצה שאלי ישי ימונה לתפקיד שר. אני מכבד את אריה דרעי ואת אלי ישי, אין דבר כזה להגיד אני לא יעזור לאחד כי השני לא אוהב אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר