הסאגה הסתיימה?

נעמה עידן: יש רוכש ל'יום ליום', זהותו חסויה

המו"לית של עיתון 'יום ליום' טוענת כי העיתון נרכש מידי המפרק שמונה על ידי בית המשפט בשל חובות העיתון לספקים. זהות הרוכש לא נחשפה ע"י עידן (עיתונות, ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של עידן)

אחרי שבית בית המשפט המחוזי מינה מפרק זמני לחברת 'יום ליום תקשורת (2002)' המוציאה לאור את עיתון 'יום ליום', בשנתיים האחרונות מאז נרכש העיתון על ידי נעמה עידן - בשבוע האחרון, לטענתה של עידן העיתון נרכש מאת המפרק הזמני באישור בית המשפט, אלא שהיא מסרבת לפרסם את שמו של הרוכש.

בעקבות כך, לטענתה של עידן, השבוע העיתון יצא לאור כרגיל וללא תקלות וכל המנויים חזרו לקבל את העיתון כבעבר.

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', לפני כחודש, ביקשה חברת הדפוס החדש לפרק את החברה, בטענה כי החברה של נעמה עידן חייבת לו 720,000 שקל ומצויה בקשיים ניכרים.

בבקשת הפירוק נכתב, כי עידן דחתה שוב ושוב את פרעון החוב, תוך שהיא מחליפה את הצ'קים שכבר נתנה לדפוס, באחרים בעלי תאריך מאוחר יותר. בנוסף, צ'קים של החברה התחילו לחזור בשל העדר כיסוי.

בתגובה, ביקשו בחברת 'יום ליום' למנות מפרק, בטענה כי "לאחר שפורסמה בעיתונות בקשת הפירוק התדרדרו עוד יותר עסקי העיתון שכן נוצר חשש אצל כל הגורמים הקשורים לעיתון להמשך קיום העיתון כעסק חי".

כאמור, שופטת בית המשפט המחוזי מרכז, עירית וינברג-נוטוביץ, מינתה מפרק זמני לחברה, ובשבוע האחרון כאמור, לטענתה של עידן, העיתון נרכש מאת המפרק באישור בית המשפט אם כי הפרטים מוסתרים על ידה ומעוררים תהיה.

עידן פרסמה ברשתות החברתיות פוסט עם תמונת העיתון, אם כי חדי עין טענו כי מדובר בעיתון שהודפס על דף נייר רגיל במדפסת ביתית וכי לא מדובר בהדפסה רגילה של העיתון. מנגד, עידן מכחישה בתוקף את הטענות ואומרת כי מדובר בהדפסה רגילה של העיתון.

נעמה עידן מסרה בתגובה ל'כיכר השבת':" עיתון 'יום ליום' הוקם לפני 26 שנים על ידי הרב עובדיה יוסף זצ"ל, וכנראה זו הסיבה שסיעתא דשמיא מופלאה מלווה אותו גם היום".

"כידוע, בקשת פירוק הוגשה נגד החברה על ידי אחד הספקים בניגוד לכל הגיון כלכלי, אך לא אלמן ישראל. כשהגורמים האחראיים הבינו את הנסיבות והרקע הוחלט למצוא משקיע חדש. הנושא כרגע נמצא בבית משפט שאישר את הבקשות שהוגשו, ובעזרת השם תוך זמן קצר העיתון יחזור למסלול צמיחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר