לפיד עקץ

משה גפני: "זה לא אסון שנהיה באופוזיציה"

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני אמר הערב כי: "זה לא אסון שנהיה באופוזיציה". בתגובה, ח"כ יאיר לפיד עקץ: "באמת לא אסון. מי אמר שאנחנו לא מסכימים על שום דבר?" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני אמר הערב (מוצאי שבת) כי: " זה לא אסון שנהיה באופוזיציה". בתגובה, ח"כ יאיר לפיד עקץ: " באמת לא אסון. מי אמר שאנחנו לא מסכימים על שום דבר?".

גפני התראיין לתוכנית 'פגוש את העיתונות' בחדשות 12, ואמר: "אני רוצה להיות בקואליציה, אבל זה לא אסון שנהיה באופוזיציה. אני לא בלחץ שנישאר בחוץ - הייתי באופוזיציה בקדנציה הקודמת. אם היינו בלחץ אז היינו מזגזגים כמו כולם ואומרים עכשיו אנחנו תומכים במישהו אחר, או עכשיו אנחנו מוכנים לשבת עם יאיר לפיד - אנחנו לא אומרים את זה".

גפני הוסיף: "יכול שתהיה ממשלה בלי חרדים, אני דווקא לפעמים אפילו מרוצה מזה. אני אוהב להיות אופוזיציה. היינו בסיטואציה כזו כאשר הוא חבר עם 'ברית האחים' הרעה הזו של יאיר לפיד ושל נפתלי בנט, ונתניהו הלך איתם והשאיר אותנו בחוץ, עברנו את זה, לא קרה שום דבר".

ח"כ משה גפני בראיון מיוחד ל'כיכר השבת'

לדבריו: "אם נתניהו יחליט שהוא הולך עם כחול-לבן ועם יאיר לפיד, והוא משאיר אותנו בחוץ - אנחנו נקבל את זה. אבל המשמעות של העניין שזה לא יהיה לטובתו - והוא גם יודע את זה. זה לא לטובתו בגלל שאז הוא יישאר בודד בתוך המערכת הזו, מול כאלה שהדבר היחידי שחשוב להם יותר מכל דבר זה להעיף אותו מהשלטון. אנחנו לא כאלה".

בתגובה, עקץ ח"כ יאיר לפיד, מראשי 'כחול לבן', וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "גפני אמר עכשיו לרינה מצליח שלא אסון אם הוא יהיה באופוזיציה. באמת לא אסון. מי אמר שאנחנו לא מסכימים על שום דבר?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר