לא עוצר

ליברמן: אין להקים ת"ת בעיר שרובה חילונית

יו"ר ישראל ביתנו ליברמן הגיע להזדהות עם ראש עיריית מעלה אדומים המתנגד לאפשר לילדים החרדים של העיר ללמוד במבנה מסודר ושחרר הצהרה נוספת נגד החרדים (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליברמן וסגן ראש העיר, הבוקר (צילום: ללא קרדיט)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן הגיע הבוקר (ראשון) להזדהות עם ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל המתנגד לאפשר לילדים החרדים של העיר ללמוד במבנה מסודר, מה שהוביל לפרישת ש"ס מהקואליציה העירונית.

ליברמן, שנתקל בדרך בהפגנת הילדים החרדים, הצהיר: "אם כבר נתקלנו בהפגנה כאן לידנו, ברור שהדרישה הראשונה של 'ישראל ביתנו' תהיה התניה של לימודי הליבה בכל המסגרות. לא ניתן תמיכה ממשלתית, לא לחינוך עצמאי ולא ללימודי 'אל המעיין' מבלי שיכניסו את לימודי הליבה קרי אנגלית, מתמטיקה ומדעים לתוכנית הלימודים".

באשר להתנגדות לאפשר לילדים החרדים ללמוד במבנה מסודר, אמר ליברמן: "אני חושב שראש העיר מעלה אדומים, הנהלת העיר ומועצת העיר, פעלו נכון מאוד כשלא הסכימו לתת לבית ספר של ש"ס ושל רשת אל המעיין להקים פה בית ספר".

לדבריו: "מעלה אדומים היא עיר גדולה עם אופי פלורליסטי. רוב האוכלוסייה חילונית ואין שום סיבה להקים פה בית ספר של אל המעיין".

כזכור ראש העיר בני כשריאל נאבק נגד הקמת ת"ת בעיר מה שהוביל למצב בו למעלה משמונים ילדים ללא מקום לימודים. עד כה נסעו הילדים מדי יום לירושלים, אולם בחודש האחרון פתחו במאבק והכריזו כי לא יטלטלו את ילדיהם יותר מדי יום ביומו בדרכים "רק למען הקפריזות של ראש העיר שלא סובל חרדים", לטענתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר