בנאום בחירות

ח"כ אשר: "החרדים ציונים יותר מכל הציונים המזויפים"

לדבריו, "מותר לנו להיפגע ולהיאבק על כבודה של היהדות החרדית". אשר תקף את ליברמן: "הוא רוצה לצאת מחוזק ומצא את החרדים. יושבים ומשמיצים אותנו" • צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Aharon Krohn/Flash90. וידאו: ללא)

בנאום בחירות תקיף אותו נשא יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יעקב אשר בפני אברכים בצפון, יצא למתקפה נגד ראשי המפלגות המסיתים נגד המגזר החרדי.

"מותר לנו להיפגע ולהיאבק על כבודה של היהדות החרדית. מי לא מכיר כמה טובות שאנשים נעזרים באנשים חרדים?! גם אנשים חילונים מסתייעים אצל צ'ולק, פירר, זק"א וארגוני ההצלה השונים. זה ציבור שרודפים אותו בשביל כמה קולות? לעורר הסתה כדי לצאת מאזור אחוז החסימה".

בהמשך נאומו הוסיף: "אנחנו צריכים להביא בבחירות האלה מתנות. מתנה לקב"ה בצורה של קידוש השם. נביא מתנה לגדולי ישראל בצורה של 'ועשית ככל אשר יורוך'. ולהבדיל אלף מיליוני הבדלות נביא מתנה במירכאות לכל המסיתים נגדנו: לליברמן, גנץ ולפיד ויועצי התקשורת. לאלו שלוקחים ציבור יקר ונאמן ציבור יותר ציוני מכל הציונים המזויפים האלה".

עוד אמר אשר בנאומו: "אנחנו ניתן להם תשובה בקלפי גם לנו יש כבוד. הכבוד הקולקטיבי של הציבור החרדי כולו. אנחנו לא למשיסה. אותם אנשים שמחליפים אידיאולוגיות מרגע לרגע. אנחנו לא שינינו את המצע שלנו ואת האג'נדות שלנו. אנחנו רוצים מדינה יהודית מדינה כזו שילדים יודעים להגיד שמע ישראל ואיזה פרשת שבוע".

"מי ממכם מוכן לגור באורח החיים החרדי?" תהה אשר."אתם הנהנתנים שכל היום נמצאים בלא יודע איפה"...

בסיום דבריו אמר: "יש תחרות מי משמיץ יותר את הציבור החרדי מתוך מטרה אחת לאסוף קולות ולנסות להגדיל את עצמם. ליברמן גירד בקושי את החמישה מנדטים יש לו בעיה עם נתניהו ולכן החליט להפיל את הממשלה. הוא רוצה לצאת מחוזק ומצא את החרדים. יושבים ומשמיצים אותנו ואת ילדנו ואת נכדינו עם אמירות ארסיות". סיים אשר את נאומו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר