צפו בתיעוד

נס: העסקן הרפואי ניצל מתאונה מחרידה

מוטי פריד נאלץ לעצור את רכבו עקב פנצ'ר בגלגל, אך בשל העובדה שזה קרה בכביש סואן, העדיף להזמין ניידת משטרה. בהמשך, משאית שחלפה, נכנסה בתוך הניידת. צפו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ללא)

העסקן הרפואי מוטי פריד העומד בראשות ארגון 'סעד ומרפא', ניצל היום (שני) בנס, זאת לאחר שרכבו התפנצ'ר באחד מגלגליו.

למרבה הצער, הגלגל שהתפנצ'ר היה בצד השמאלי של הרכב, כך שכאשר עצר פריד את הרכב היה זה מסוכן עבורו להחליף את הגלגל לבד, מאחר ובמקום עוברות משאיות במהירות גבוהה מאוד.

כאזרח נאמן התקשר פריד למשטרה וביקש מהם לשלוח ניידת למקום על מנת לכוון ולהסדיר את התנועה, הוא המתין במקום כחצי שעה עד שהגיעה ניידת המשטרה בצירוף ניידת של כביש 6, וכך הם התחילו בהחלפת הגלגל התקור.

ניידת המשטרה עמדה בצדו השמאלי של רכבו של העסקן הרפואי, לאחר זמן קצר הגיחה משאית ונכנסה בצד השמאלי של הניידת. לולא הניידת היה זה רכבו של פריד ח"ו שיכול היה להתרסק לגמרי.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספר פריד: "היה איזה ברזל על הכביש שעשה לנו פנצר, היינו חייבים לעצור בצד. זה מקום מסוכן מאוד, משאיות עוברות שם ממש בטיסה".

"התקשרתי למשטרה, אמרתי להם שיש לי פנצ'ר בגלגל השמאלי לכיוון הכביש ושאני צריך שתגיע ניידת שתעזור פה. אחרי חצי שעה הגיעה ניידת יחד עם ניידת של כביש שש, התחלנו להחליף גלגל, בצד עמד שוטר שכיוון את התנועה, ואז לפתע הגיעה משאית שנכנסה בתוך הניידת."

"אנחנו והשוטרים ניצלנו בנס", מסכם פריד.

בסרטון שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראה העסקן הרפואי כשלצידו השוטר שניצל בנס, בזכות העזרה על אם הדרך לעסקן הרפואי שמציל חיים בפעילותו היום-יומית וכעת ניצלו חייו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר