"ליברמן - שמאל"

שרה נתניהו: "התקשורת מנסה להרדים את כולם"

רעיית רה"מ, שרה נתניהו, השתתפה בכנס בחירות לנשים דוברות רוסית ותקפה את יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן: "ליברמן בחר ללכת עם השמאל והמפלגות הערביות" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
שרה נתניהו (צילום: פלאש 90)

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, השתתפה אמש (שני) בכנס בחירות לנשים דוברות רוסית ותקפה את יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן: "ליברמן בחר ללכת עם השמאל והמפלגות הערביות".

לדברי נתניהו: "התקשורת מנסה להרדים את כולם, אבל בפועל לפיד וגנץ חזקים והם הולכים להקים ממשלת שמאל".

בהקשר של ליברמן, תקפה נתניהו: "מי שהיה צריך עוד הוכחה לכך שליברמן בחר ללכת עם השמאל והמפלגות הערביות, קיבל אותה היום כשליברמן החליט להתנגד לחוק המצלמות. חוק המצלמות נועד לשמור על טוהר המידות, ומי שמתנגד לו, זה אומר עליו הרבה.".

לדבריה: "לפני זמן קצר ליברמן עשה הסכם עודפים עם גנץ ולפיד והודיע שיתמוך בגנץ לראשות הממשלה. זאת עוד הוכחה מוצקה למעבר שלו לשמאל. זה ברור שליברמן הולך עם ממשלת שמאל ולכן חשוב מאוד שכל מי שרוצה ממשלת ימין, בהנהגת נתניהו יצביע רק לליכוד".

נתניהו פנתה לנשים התומכות בנתניהו ומצביעות לסיעות אחרות ואמרה: "ההצבעה בישראל היא לא בשני פתקים. יש רק פתק אחד: מחל- הליכוד. כל מי שרוצה את בעלי בנימין נתניהו כראש ממשלה הבא של ישראל- ורוב העם רוצה אותו- צריך להצביע הליכוד מחל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר