"באה לשמוע"

מספר 2 של רון קובי השתתפה ב'חוג בית' של יהדות התורה

ב'חוג בית' שקיים אמש בטבריה ח"כ משה גפני לטובת מפלגתו, השתתפה גם עו"ד מירי אזולאי - המוכרת כמקורבת ללא אחר מאשר רון קובי, ראש העיר הפרובוקטיבי (אקטואליה)

יענקי כץ | כיכר השבת |
'חוג הבית'. במרכז - הסגנית של קובי (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

ח"כ משה גפני, מראשי יהדות התורה, הגיע אמש (שני) לסיור בעיר טבריה, לקראת הבחירות הקרובות, וקיים בין השאר 'חוג בית' לשכנוע אזרחים לטובת הצבעה למפלגתו - ביניהם: מספר 2 בסיעתו של ראש העיר רון קובי.

הסיור, בו השתתפו גם חבר המועצה דוד אוחנה, מנהל המחלקה המוניציפלית מנחם שפירא, מנהל מטה ארגון שלמה פולק, נציג 'דגל' בכרמיאל פנחס סירוקה ומנהל מטה טבריה דוד בלוקה, החל בביקור במטה 'יהדות התורה' בעיר.

לאחר מכן התקיים 'חוג הבית', בביתו של איש העסקים גילי אריש, ובהשתתפות אנשי עסקים מקומיים.

ל'כיכר השבת' נודע כאמור, כי אחת המשתתפות באסיפה היתה עורכת הדין מירי אזולאי, המשמשת כחברת מועצה מטעם רון קובי ומספר 2 במפלגתו.

הפליאה גוברת, לאור העובדה כי אזולאי נחשבת למקורבת מאוד לרון קובי, שאף ייעד אותה למחזיקת תיק התכנון והבנייה בעיר - מינוי שלא התממש משום שהקואליציה שלו לא הוקמה, כידוע.

יצוין, כי איש העסקים גילי אריש, בביתו כאמור התקיים 'חוג הבית', הוא גיס של מירי אזולאי, שבסיום האסיפה הודיע שיצביע ג', לקול מחיאות הכפיים של המשתתפים.

מירי אזולאי מצידה אמרה לחבר המועצה דוד אוחנה, עם תום ה'חוג', כי היא התרשמה מאוד מדברי ח"כ משה גפני.

אחד המשתתפים מתאר ל'כיכר השבת', כי "מירי ישבה לשמוע את דברי גפני במשך שעה ארוכה", ומוסיף: "מדובר במכה קשה לרון קובי, כי ההשתתפות שלה מגלה שההסתה שלו נגד החרדים לא משפיעה אפילו על חברי מפלגתו ואנשיו הקרובים".

"בעוד רון קובי בעיצומה של מערכה נגד החרדים ונגד כל דבר שמריח קשר לדת, מספר 2 במפלגתו משתתפת בחוג בית של המפלגה הכי חרדית. מעבר לכך, ההשתתפות בחוג לצד דוד אוחנה - שמוביל את המאבק בקובי - אומר הרבה...".

משתתף אחר באסיפה אומר: "גם משה קרוטאמר, ממפלגתו של רון קובי, לא הצביע בעד התקציב בישיבה האחרונה, ותירץ ששכח להרים את ידו בהצבעה. אולי חבריו של רון קובי התחילו להבין את הנזק שהוא עושה להם".

מירי אזולאי ורון קובי לא הגיבו לפניות 'כיכר השבת' בבקשה לתגובה, אך מקורב לאזולאי מסר: "היא בסך הכל באה לשמוע".

מלחמתו של רון קובי באתר קברה של אשת רבי עקיבא (מתוך פייסבוק)

בתוך כך, רון קובי עורר מהומה אמש נגד בנייה לא חוקית, לטענתו, בקבר רחל, אשת רבי עקיבא, בטבריה. "מקוםן הפך למסחטת כספים, ובמתחם פועלים צימרים שלא כחוק", אמר.

היום (שלישי) הוא צפוי להגיע לעיר בית שמש ולכותל המערבי, כחלק מתעמולת הבחירות בריצתו חסרת-הסיכוי לכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר