ראש בראש

עודה התקרב לראש הממשלה; החכ"ים זינקו עליו • צפו

ח"כ איימן עודה ניגש לראש הממשלה, במליאת הכנסת, כשהוא אוחז במכשיר סלולרי ומצלם אותו מקרוב, חברי הכנסת זינקו והפרידו בניהם. יו"ר הכנסת הוציא אותו מהמליאה (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונות: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ח"כ איימן עודה ניגש בצהריים (רביעי, במהלך דיון על חוק המצלמות, לראש הממשלה בנימין נתניהו, במליאת הכנסת, כשהוא אוחז במכשיר סלולרי ומצם אותו מקרוב, חברי הכנסת זינקו והפרידו בניהם. יו"ר הכנסת הוציא אותו מהמליאה.

במהלך נאומו, אמר רה"מ: "איפה ישראל ביתנו? איפה ליברמן שזיגזג? אם הוא לא היה מזגזג, היינו מעבירים את חוק המצלמות, מונעים זיופים ומונעים גניבת בחירות. איך אפשר להתנגד לצילום בטלפון סלולרי שאנחנו משתמשים בו בכל מקום. כל המרחב הציבורי מצולם".

נתניהו התייחס לאזעקה שנשמעה אמש במהלך נאומו באשדוד: "שמעתי את צהלות השמחה של לפיד וגנץ אחרי אשדוד. אני לא יודע איפה שמחו יותר כשירו על ראש הממשלה מעזה - בעזה או אצל לפיד וגנץ? דיברתי עם האזרחים בקור רוח, אמרתי להם להתפנות, אבל שמחה כזאת אצל לפיד וגנץ היא פשוט בושה וחרפה".

לדבריו: "ליברמן הוא מפיל סדרתי של ממשלות ימין. הוא הפיל ממשלת ימין רק לפני כמה חודשים, מנע ממשלת ימין לאחרונה ועכשיו הוא חובר ללפיד, גנץ ולמפלגות הערביות כדי להקים ממשלת שמאל. באי ההצבעה הזאת רואים את תמונת הממשלה הבאה שהם רוצים להקים - ממשלת שמאל בראשות לפיד, גנץ, יחד עם מפלגות השמאל הנוספות, המפלגות הערביות ואביגדור ליברמן. ליברמן פועל להפיל את הליכוד והוא פועל להפיל גם אותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר