במליאת הכנסת

גפני נגד ליברמן: שקרן, אתה מזייף בבחירות

ח"כ משה גפני, יו"ר 'דגל התורה', יצא במתקפה חריפה נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן, המתנגד לחוק המצלמות: "כנראה שאתה נגד כי אתה זייפן, אתה מזייף" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני במליאה, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ח"כ משה גפני, יו"ר 'דגל התורה', המשיך בצהריים (רביעי) בקו החדש ויצא במתקפה חריפה נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן, המתנגד לחוק המצלמות: "כנראה שאתה נגד כי אתה זייפן, אתה מזייף".

בנאום במליאת הכנסת, בנושא חוק המצלמות, אמר גפני: "הייתי מוכרח לבוא ולברך את אביגדור ליברמן. שמעתי אותו אומר שהחרדים מזייפים בבחירות. מתים מצביעים. באתי לברך אותו, חשבתי שהוא יזם את חוק המצלמות, לתפוס את החרדים. שאלתי את הסדרנים, אני מחפש, הוא לא נמצא. הוא נגד המצלמות!".

גפני תקף את איווט ואמר: "כנראה שאתה נגד כי אתה זייפן!, אתה מזייף! אני קורא לך, תענה לי! אתה לא פה, לפחות תענה לי, תשמיץ שוב כנגד הציבור החרדי".

ח"כ משה גפני בראיון מיוחד ל'כיכר השבת'

"אתה לא אומר דברים אמתיים, אתה שקרן!", המישך גפני בדבריו הקשים: "אתה משקר לאורך כל הדרך. אמרת שאתה שונא אותנו, ואני אומר לך שזה שקר, אתה חבר שלנו". ישראל אייכלר הגיב: "לא שלי".

לדבריו: "באתי כי הייתי בטוח שאנחנו הולכים בשיירה להצביע בעד הצבת מלצמות בקלפיות. באנו כל הסיעה להצביע. הוא (ליברמן. י-כ) שיקר אותנו. בבניין הזה היה הרבה צביעות, אבל שיאים כאלו של צביעות - לא היה".

יו"ר 'דגל התורה' תקף גם את קמפיין 'כחול לבן' להקמת ממשלה חילונית ואמר: " בשלטי הבחירות הם אומרים שרק הם יכולים לעשות ממשלת אחדות חילונית. לא הבנתי, זה כמו להגיד 'ממשלת ימין - שמאל'. מה זה 'אחדות חילונית'? מי שלא חילוני לא יהיה בממשלת אחדות שהם חושבים שהם יקימו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר