חמשה ימים לבחירות

נתניהו: 'מי שלא רוצה אותי - שיצביע ליברמן'

ראש הממשלה בנימין נתניהו התבטא כי מי שלא רוצה אותו בתפקידו - שיצביע עבור יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן: "מי שלא רוצה אותי כראש הממשלה - שיצביע עבורו" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו וליברמן. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר הבוקר (חמישי) כי מי שלא רוצה אותו בתפקידו - שיצביע עבור יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן: "מי שלא רוצה אותי כראש הממשלה - שיצביע עבורו".

בראיון ל'ישראל היום', אומר נתניהו: "ליברמן יפיל אותי. מי שלא רוצה אותי כראש הממשלה - שיצביע עבורו".

על התקרית עם יו"ר 'הרשימה הערבית המשותפת' ח"כ איימן עודה, שהתקרב אליו במליאת הכנסת, אמר נתניהו: "הוא הפגין חוצפה, הוא מרגיש שיהיה שר בממשלה הבאה. התקרית משקפת את תחושת הביטחון שלו. עודה נמצא בברית עם גנץ ולפיד ובברית עקיפה עם ליברמן".

נוגע ליציאה למערכה נגד חמאס ברצועת עזה, התבטא ראש הממשלה: "כבר לא מדובר בשאלה של 'אם', אלא של 'מתי'".

ראש הממשלה התייחס להצהרה בדבר כוונתו לספח את בקעת הירדן - ותגובתם הצוננת של האמריקנים, אמר: "מה שאמרתי נעשה מתוך מודעות של הממשל בארה"ב. התגובה שלהם להודעה, שלפיה אין שינוי בעמדתם, מעידה כי גם אם לא מדובר בדיוק באור ירוק, הרי מדובר באור כתום ובכל מקרה לא באור אדום. עובדה שהצהרה בדבר החלת ריבונות על שטח נרחב לא מעוררת הפעם התנגדות אצל האמריקנים.

"ולראיה - הם רק הוציאו הודעה פושרת על כך שתפיסתם לגבי מעמד השטחים השתנתה. לכן, כל הסוגיה הזו של הבקעה מעלה את השאלה מי יוביל את המהלכים המדיניים אחרי הבחירות - אני או בני גנץ, שלא יהיה מסוגל לעמוד בלחצים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר