מעקב 'כיכר'

התייקרות מחירי המעונות: אשר התלונן; נתניהו התעלם

חשיפת 'כיכר השבת' על התלונות בגין ייקור מחירי המעונות: ח"כ יעקב אשר פנה כבר בפתיחת שנת הלימודים אל שר הרווחה בנימין נתניהו, שהתעלם ולא טיפל בנושא (אקטואלי)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אחרי הדיווח אתמול ב'כיכר השבת' על תלונות ההורים בגין הייקור המשמעותי במחירי המעונות השנה, מתברר כי השר הממונה על המעונות, ראש הממשלה בנימין נתניהו, בחר עד כה להתעלם מהנושא, למרות פניות שקיבל בעניין.

כבר ביום פתיחת שנת הלימודים, שיגר ח"כ יעקב אשר מכתב בנושא אל נתניהו, המכהן גם כשר הרווחה מאז התפטרות חיים כץ בשל הגשת כתב האישום נגדו.

אשר טען במכתבו כי "בניגוד למדיניות הממשלתית של שיפור וייעול מערך מעונות היום, ובניגוד למטרה של שילובן של אימהות בשוק העבודה הוחלט ע"י משרד העבודה והרווחה לייקר את שכר הלימוד תוך פגיעה כלכלית במשפחות רבות ובהפחתת הכדאיות הכלכלית שביציאת אימהות לשוק העבודה".

"אבקש כי בסמכותך כראש הממשלה וכשר העבודה והרווחה תורה מיידית על הקפאת עליית שכר הלימוד והקיצוץ בהשתתפות המשרד בשכ"ל, וזאת עד להפחתה משמעותית של שכ"ל כחלק מהרפורמה במערך מעונות היום".

למרות שמאז חלפו כבר כמעט שבועיים, ראש הממשלה בנימין נתניהו טרם טרח להתייחס לנושא ולהגיב לפניות שהגיעו לפתחו.

ל'כיכר השבת' ח"כ יעקב אשר תמה ומאוכזב על העובדה שעדיין לא הגיבו לפנייתו, כאשר בינתיים, ההורים נאלצים לשלם סכומי כסף גבוהים - בניגוד גמור למדיניות הממשלה כאמור. "חוסר הרגישות הזו לא מובנת, להתעלם מנושא כל-כך מהותי עבור אלפי משפחות, זו אכזריות", אומרים בסביבת ח"כ אשר ומבטיחים כי לא ישקטו עד אשר העוול יטופל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר