"לא פוסלים"

ח"כ יועז הנדל מסביר: בני גנץ נגד החרדים?

חמשה ימים לבחירות לכנסת ה-21, ח"כ יועז הנדל, מבכירי 'כחול לבן', התארח באולפן 'כיכר השבת' והסביר מדוע היו"ר בני גנץ מבקש להקים ממשלה חילונית ללא החרדים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראיון המלא, הערב ב'ישי ורבינא בכיכר'. (תמונה: חיים גולדברג)

חמשה ימים לבחירות לכנסת ה-21, ח"כ יועז הנדל, מבכירי 'כחול לבן', התארח באולפן 'כיכר השבת' והסביר מדוע היו"ר בני גנץ מבקש להקים ממשלה חילונית ללא החרדים. הראיון המלא, הערב ב'ישי ורבינא בכיכר'.

יו"ר המפלגה שלך בני גנץ הצהיר בשבוע שעבר שהוא הולך להקים ממשלת אחדות חילונית. איזה אחדות זאת, אם אתם מודיעים מראש ש. 16 המנדטים של החרדים משארים בחוץ?

"זאת שאלה מצוינת וגם מפתיעה מאד שהיא עולה מצד הציבור החרדי. במשך חצי שנה יושבות המפלגות החרדיות ומכריזות שאנחנו ב'כחול לבן' פסולי חיתון.

"הדוגמא הכי טובה לכך היא הביקור של ח"כ עומר ינקלביץ' בסמינר שלה, והמכתב ששלח לאחר מכן ח"כ משה גפני למנהלים, בו הוא מחה בפניהם על הביקור של מי שחברה במפלגה שפוגעת בקודשי ישראל. אני נעלבתי אישית.

"אז אני מתפלא שאחרי חצי שנה שבו החרדים מכריזים שהם רק בעד ביבי ובעד חסינות, שמישהו מגיע בטענות.

"אני לא אומר לך שאתה פסל", הוסיף ח"כ הנדל: "אני לא הוצאתי סרטונים אנטישמים, וגם בנוגע ליאיר לפיד, אמנם התווכחנו על הסרטון אבל אני לא חושב שהוא אנטישמי".

"אני לא נגד החרדים", הבהיר הנדל: "אני רק אומר שקווי היסוד של הממשלה שלנו הם ציוניים, כולל בנושאי דת ומדינה, ואם החרדים ירצו להצטרף לממשלה על בסיס קווי היסוד אדרבה ואדרבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר