"פוגעים בישראל"

נתניהו מאשים את היועץ של גנץ בהדלפה על הריגול

ראש הממשלה טוען כי יואל בננסון, היועץ של בני גנץ הוא העומד מאחורי הדלפת הסיפור כביכול ישראל מרגלת אחרי ארה"ב. יאיר לפיד הגיב בטוויטר: "האיש ירד מהפסים" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

דקות לפני כניסת השבת, יצא ראש הממשלה בנימין נתניהו בהאשמה חמורה נגד יועצו של יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, והאשים אותו בפגיעה במדינת ישראל.

לטענת נתניהו, יואל בננסון, הוא העומד מאחורי ההדלפה כביכול ישראל שתלה מכשירי האזנה בסמוך לבית הלבן וליד מיקומים רגישים בוושינגטון.

נתניהו ציטט את פרשן רשת "פוקס ניוז" מרק לוין שלדבריו, "אמר אתמול שזה מתאים בדיוק לטריקים של יואל בננסון. הוא היה יועץ הבחירות של אובמה ועכשיו הוא יועץ הבחירות של גנץ ולפיד".

לדבריו, "אצלם הכול כשר. הם מוכנים לעשות הכול, ולא אכפת להם לפגוע בנכס היקר הזה של יחסי ישראל וארצות הברית, וביחסים שלי עם ארצות הברית. הכול כשר כדי לקושש עוד כמה קולות וכדי להביא לממשלת שמאל".

יאיר לפיד הגיב בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "אתמול התראיינתי ב-CNN וגיביתי את ביבי על סיפור ההאזנות. היום הוא האשים אותנו שאנחנו יזמנו את הסיפור. עזבו שקרן, מה עם קצת אחריות לאומית? האיש ירד מהפסים".

יצוין כי נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ אמר כי הוא אינו מאמין שישראל מרגלת אחריו. גם בישראל הכחישו את הדיווח וטענו כי מדובר בשקר מוחלט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר