אחרי הביקורות

בני גנץ מגיב: "גם משה רבינו היה מגמגם"

יו"ר 'כחול לבן' התייחס לסדרת הפאדיחות המביכות והגמגומים שהיו לו במהלך הקמפיין, השווה את עצמו למשה רבינו וזכה לתגובות עוקצניות מהחרדים: גנץ הלך עם בלעם, לקלל (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

עם הנימוק כי גם "משה רבנו היה מגמגם", הסביר היום (ראשון) בני גנץ, יו"ר מפלגת 'כחול לבן' את סדרת הטעויות המביכות שלו בראיונות במהלך קמפיין הבחירות.

בראיון לאתר וואלה! נשאל גנץ על הטעויות, שרבים מהם נוצלו על ידי יריביו הפוליטיים על מנת להתנגח בו. גנץ נשאל האם הדבר לא עושה נזק לקמפיין.

גנץ ענה: "הקמפיין שלי הוא בסך הכול אמצעי להגיע לעמדת השלטון כדי לשרת את מדינת ישראל. אני מעדיף ראש ממשלה שחושב על טובתו של העם, מסתכל בגובה העיניים אל האנשים, גם אם הוא שנייה שוגה".

בתשובה מקורית המשיך: "שנינו יודעים שמשה רבנו היה מגמגם והיה צריך שאהרון יידבר את דברו, אבל היה מנהיג גדול, נכון? לא ידע לדבר משהו. נגיע לשם".

בהתייחסות לציבור החרדי אמר בראיון: "אני לא מדיר אוכלוסייה שלמה. אני אומר: ממשלת רוב על בסיס הקווים הליברליים החילוניים. נפתח משא ומתן, אבל קודם כל הרוב נכנס לתוך הקערה הפוליטית". לטענתו, הוא "לא מתכוון לשרוף גשרים, אלא לבנות גשרים".

בתגובה להשוואה למשה רבינו מסר סגן השר יעקב ליצמן: "הזדעזעתי לשמוע על הדימוי המיותר והפוגעני שעשה בני גנץ בינו למשה רבינו כביכול. מר גנץ, של נעליך לפני שתפתח פיך על קדשי האומה. אחרי שהצטרפת למקהלת ההסתה והכרזת על רצונך להקמת ממשלה חילונית ללא חרדים, אך טבעי שאתה הולך ומידרדר".

ח"כ ישראל אייכלר מסר: "משה רבינו הלך עם אהרן הכהן המברך את ישראל באהבה. ולהבדיל, גנץ הלך עם בלעם לקלל את ישראל בשנאת עולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר