מאבק בימין

שקד נגד נתניהו: למה הוא לא תוקף את ש"ס ויהדות התורה?

יו"ר 'ימינה' טוענת כי נתניהו ומשפחתו נגדה "בגלל איבה לא רציונאלית שיש להם אלי באופן אישי". שקד התלוננה על קמפיין הליכוד נגד מפלגתה, ולא נגד מפלגות אחרות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

בניסיון למנוע את משתה המנדטים של הליכוד, יצאה הערב (ראשון) השרה לשעבר איילת שקד, בהצהרה חריגה וחריפה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

לטענתה, "למרות ההיגיון הפוליטי הברור וחרף הזהות האידיאולוגית ונגד רצון בוחרי המחנה הלאומי - בנימין נתניהו מעולם לא באמת רצה אותנו בממשלתו. זו האמת".

"אני מבקשת היום ממצביעי הימין והציונות הדתית לשאול את עצמם: מדוע נתניהו תמיד מנסה לדרוס את המפלגה שלנו? מדוע הוא פונה תמיד למצביעים שלנו? למה הוא לא מנסה אף פעם לתקוף את ש"ס ודרעי? מדוע לא את יהדות התורה? ולמה הוא לא נלחם מלחמת חורמה בליברמן שעבר לגוש השמאל?".

לדברי שקד, "נתניהו וסביבתו הקרובה אינם רוצים בנו. זו האמת: שוב ושוב מקבל נתניהו, בעצת אותה סביבה קרובה, החלטות שנוגדות את רצון בוחרי המחנה הלאומי.

"וכן, גם לצערי בגלל איבה לא רציונאלית שיש להם אלי באופן אישי. שעד היום אני לא מצליחה להבין אותה. אני לא מתכוונת, גם עכשיו, להכנס למחוזות צהובים - כי זו לא דרכי.

שקד המשיכה: "אתם הרי יודעים שאני תמיד עשיתי הכל כדי להיות במקום של המבוגרת האחראית בקשר הזה. תמיד ספגתי, תמיד הייתי מהנעלבים ואינם עולבים. וכן, אני בן אדם. ואני מודה שזה כואב לי.

"זה כואב לי משום שהגעתי לחיים הציבוריים מתוך כוונה לעסוק בליבת החיים שלנו פה והבנתי שהרבה דברים נמנעים ממני מסיבות לא נכונות. הבנתי שהמדינה חשובה לנתניהו וסביבתו הקרובה אבל כנראה שיש משהו שגובר על זה – קיבעון כלפיי".

שקד הוסיפה, "אני תמיד הבלגתי, התעלמתי והתרכזתי בעבודה שלי עבור מה שחשוב לעם הזה ולמחנה הלאומי, אבל תמיד ניסו להצר את צעדיי, למנוע ממני להצליח – למרות שהצלחתי הייתה גם הצלחת המחנה הלאומי כולו.

"ואם יש משהו שאני גאה עליו ועל כך יעידו כל אנשי התקשורת שמסקרים את הזירה הציבורית ויעידו כל מאות הפעמים שניסו בראיונות למשוך אותי בלשוני - מעולם לא נגררתי לקרב האישי הזה.

"נשכתי שפתיים והמשכתי לעבוד. אף פעם לא זרקתי בוץ בחזרה. וגם היום לא אעשה זאת. לא אתחיל למנות פה את עשרות ומאות ניסיונות הרדיפה שנאלצתי לעבור מאז נכנסתי לחיים הפוליטיים. אניח להיסטוריה לשפוט את הדברים - אבל אומר רק את זאת: מגיע לימין האידיאולוגי והציונות הדתית הרבה יותר".

לסיום אמרה כי "רק הגוש קובע ואם ימינה לא תהיה גדולה עלולה לקום פה ממשלת אחדות חילונית עם השמאל שתפגע אנושות בכל הערכים שאנחנו מאמינים בהם".

בתגובה נמסר ממפלגת הליכוד: "שקד, שרק לפני חודשיים עוד ניסתה להצטרף לליכוד, יודעת שזה לא משנה אם המפלגה שלה תקבל מנדט יותר או פחות, אבל אם הליכוד לא תהיה המפלגה הכי גדולה - נקבל ממשלת שמאל של לפיד-גנץ והמפלגות הערביות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר