תיעוד דרמטי

אלעד: אמא שכחה את בתה הפעוטה ברכב

תושבת אלעד שצעדה ברחוב סעדיה גאון, הבחינה בתינוקת שנמה את שנתה - בתוך רכב. היא מיהרה להזעיק את מתנדבי 'ידידים' שמיהרו לחלץ את הפעוטה, ללא פגע • צפו (אקטואלי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: ידידים)

ערנות מבורכת של אישה חרדית, הצילה את חייה של פעוטה, שנשכחה על ידי בני משפחתה בתוך רכב נעול.

המקרה אירע אמש (ראשון), בעת שתושבת אלעד צעדה ברחוב סעדיה גאון בעיר, כחלק מ'הליכה' לילית אותה היא נוהגת לעשות דרך קבע, לצרכי בריאות.

לפתע, תוך כדי שהיא הולכת בקצב מהיר, הבחינה האישה בתינוקת הנמה את שנתה, בתוך רכב חונה.

החילוץ הדרמטי, מזווית נוספת (צילום: ידידים)

בעקבות המקרים הרבים של שכחת פעוטות ברכב, שחלקם אף הסתיימו באסון כבד, הבינה האישה מיד מה עליה לעשות: להזעיק אנשי מקצוע שיידעו לפרוץ את הרכב, ללא שהפעוטה תינזק, לחלץ אותה מהר ולהציל כך את חייה.

ואכן, מתנדבי ארגון ידידים שנקראו למקום ביצעו את המתבקש מהם במהירות המירבית, והתינוקת בת השנתיים הוצאה אל מחוץ לרכב שנפרץ, ללא פגע.

מיד לאחר מכן הפעוטה הושבה להוריה, כשהיא בריאה ושלמה, ובהכרה מלאה, בעוד הם מתקשים לעכל איך קרה שאם המשפחה שכחה את בתה ברכב, נעלה אותו והמשיכה בדרכה.

כך, באורח נס, ובזכות הערנות של עוברת האורח, זה הסתיים ב-20 דקות תמימות בהן שהתה התינוקת בתוך המכונית, ולא מעבר לכך.

(צילום: ידידים)

מדוברות 'ידידים' נמסר: "בשעה 23:10 התקבלה קריאה במוקד הטלפוני של ארגון ידידים, אודות תינוקת כבת שנתיים שנשכחה ברכב ברחוב סעדיה גאון באלעד. המדווחת הייתה עוברת אורח שהבחינה בתינוקת כשהיא נעולה בתוך הרכב".

"יניב מלחי, סג"מ סניף אלעד, הגיע למקום יחד עם פיני רובינשטיין, מנהל סניף אלעד, נתנאל מרציאנו ואהרון שרוי, ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את התינוקת מבלי לגרום כל נזק לרכב. לתינוקת שלום".

בארגון המתנדבים שבים ומזכירים: "לאור המקרים האחרונים, הולכי הרגל מתבקשים לגלות עירנות, וכאשר חולפים בסמוך לרכב שבתוכו כיסא תינוק – להסתכל לתוך הרכב ולוודא כי כיסא התינוק ריק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר