צפו

בני גנץ: "אממש את האג'נדה של 'המחנה הדמוקרטי'"

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ אישר בפליטת פה כי אם ינצח בבחירות מחר, וייבחר לעמוד בראשות ממשלת ישראל, ימש את האג'נדה של המפלגות שמשמאל לו • צפו בדבריו (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: 'לפני החדשות', רשת 13)

לאורך כל מערכת הבחירות מקפידה מפלגת כחול לבן למתג עצמה כתנועת מרכז, ומתנערת מדימויה כמשויכת לשמאל. אלא שמשפט אחד של היו"ר בני גנץ הסגיר הכל.

בראיון שהעניק לתכנית 'לפני החדשות' ברשת 13, אמר המועמד לראשות הממשלה: "אני אומר לאהוד ברק (איש 'המחנה הדמוקרטי', מרצ. י.ג.), שאני טורח לזה שאנחנו נהיה המפלגה הגדולה, כי בשביל שהאג'נדה של המחנה הדמוקרטי תתממש ובשביל שהאג'נדה של העבודה תתממש - אני צריך להיות ראש הממשלה".

"הוא יכול לדבר על האג'נדה שלו עד מחר בבוקר, אבל היא לא תתקדם מטר כשביבי יהיה שם", אמר גנץ בראיון למגיש התכנית אודי סגל.

בהמשך, כשהבין את משמעות דבריו, מיהר יו"ר 'כחול לבן' להוסיף: "אנחנו נמצאים במרכז המפה הפוליטית, אבל יש לנו הבנה לדברים משמאל ויש לנו הבנה לדברים מימין; אנחנו נמצאים במיקום הנכון"...

וכצפוי, בגוש הימין חוגגים על אמירה זאת. כך, לדוגמה, יו"ר הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדברי גנץ, וצייץ בטוויטר: "אם לא תצאו להצביע - נקבל ממשלת שמאל עם המפלגות הערביות. בוחרי הימין, אתם חייבים לצאת להצביע, כדי לעצור אותם!".

במפלגות החרדיות רואים בדברי גנץ חיזוק לקמפיין ה"ממשלה חילונית" בו יצאו ב'כחול לבן' בשבועיים האחרונים, כאשר האג'נדה (השקפת העולם) של 'המחנה הדמוקרטי', עליה דיבר גנץ, היא כידוע קיצונית אף יותר גם בכל הקשור לענייני דת ומדינה.

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר