"מתחייבים לכם"

ב'ימינה' קורצים לקולות "החרדים החדשים"

ראשי מפלגת הימין השיקו תכנית עם שורת התחייבויות לקידום הנושאים החשובים לציבור חרדי הולך וגדל, ואף הפצירו בהתייחס ל'עוצמה יהודית': "אין לנו זכות להמר על הקול" (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ראשי 'ימינה' (צילום: דוברות)

"אל אחינו החרדים הישראלים והממלכתיים!" - כך נפתחת הפנייה שמפרסמת היום (שני) מפלגת ימינה, בניסיון להשיג את קולותיהם של מי שמוגדרים "החרדים החדשים".

מטה ההסברה של 'ימינה' הנפיק מנשר מיוחד, עליו חתומים ארבעת ראשי המפלגה, איילת שקד, הרב רפי פרץ, בצלאל סמוטריץ' ונפתלי בנט, בו מפורטים עיקריה של תכנית חדשה, עבור החרדים הללו.

וכך הם כותבים "אנו, ראשי מפלגת ימינה, מתחייבים בזאת לפעול ולקדם עבורכם את הנושאים החשובים לכם באמת".

הנושאים המוכרים כחשובים לציבור זה, ההולך וגדל, הינם: קידום בתי הספר הממלכתיים-חרדיים (המ"מחים), קידום נושא שילוב חרדים בתעסוקה, קידום נושא ההכשרה המקצועית, סיוע לחיילים חרדיים, סיוע בהשמה לעבודה לחיילים חרדיים בתום שירותם הצבאי וקידום כל תחום החרדים באקדמיה (כולל לימודים בהפרדה גם בתואר השני ועוד).

סמוטריץ' מדבר (דוברות)

בנוסף, ב'ימינה' מתחייבים לקדם את שיפור תנאי התעסוקה לגננות, סייעות ומורות חרדיות, ולנשים חרדיות העוסקות בתחומים נוספים (כולל תחום ההייטק) - נושאים הרלוונטיים לכלל המגזר החרדי.

"ואליכם אחים נקרא: תנו לנו את הכוח מחר להיות שם בשבילכם ולמענכם בארבע השנים הקרובות", כותבים ראשי מפלגת הימין.
המנשר המדובר נחתם בהתייחסות ל'עוצמה יהודית': "אין לנו את הזכות להמר על הקול שלנו בבחירות קריטיות אלו בהצבעה למפלגה שאינה עוברת את אחוז החסימה!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר