פרסום ראשון:

אלו הם הבעלים החדש של עיתון "יום ליום"

בית המשפט המחוזי אישר סופית את עסקת הרכישה של העיתון החרדי-ספרדי 'יום ליום', זאת לאחר שהעיתון הסתבך קשות מבחינה כלכלית ועמד על סף סגירה (עיתונות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', בית המשפט המחוזי אישר היום (שלישי), את עסקת הרכישה של העיתון החרדי-ספרדי 'יום ליום', שהקים הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

מי שרכש את העיתון הם יוסי שינובר ואריאל קוניק מבעלי רשת 'קו עיתונות דתית'. על פי הדיווחים, ההפעלה של 'יום ליום' תהיה בנפרד מהרשת הקיימת של קו עיתונות.

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', לפני כחודש, ביקשה חברת הדפוס החדש לפרק את חברת 'יום ליום תקשורת (2002)', בטענה כי החברה של נעמה עידן חייבת לו 720,000 שקל ומצויה בקשיים ניכרים.

בבקשת הפירוק נכתב, כי עידן דחתה שוב ושוב את פרעון החוב, תוך שהיא מחליפה את הצ'קים שכבר נתנה לדפוס, באחרים בעלי תאריך מאוחר יותר. בנוסף, צ'קים של החברה התחילו לחזור בשל העדר כיסוי.

בתגובה, ביקשו בחברת 'יום ליום' למנות מפרק, בטענה כי "לאחר שפורסמה בעיתונות בקשת הפירוק התדרדרו עוד יותר עסקי העיתון שכן נוצר חשש אצל כל הגורמים הקשורים לעיתון להמשך קיום העיתון כעסק חי".

לפני כשבועיים שופטת בית המשפט המחוזי מרכז, עירית וינברג-נוטוביץ, מינתה מפרק זמני לחברה. היום כאמור בית המשפט אישר סופית את עסקת הרכישה של החברה.

יוסי שינובר ואריאל קוניק מסרו בתגובה ל'כיכר השבת': "עיתון יום ליום הוקם על ידי מרן הראשון לציון הרב עובדיה יוסף זצ"ל. כמוציאים לאור בישראל ובתפוצות, רכשנו את הזכויות של העיתון מהמנהל הזמני, הרכישה אושרה במזל טוב סופית היום על ידי בית המשפט וכונס הנכסים הרשמי".

"החשיבות של המסורת היהודית, קירוב הלבבות אהבת הזולת והמקצועיות של הדיווח, יהיו נר לרגלינו כאשר נפעל ונקדם את 'יום ליום' בערוצים שונים ונחזיר עטרה ליושנה".

נעמה עידן, הבעלים והמוציאה לאור עד הבוקר, אישרה את הפרטים ל'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר