צפו

ליצמן: לא שולל ממשלת אחדות, "רק בלי לפיד"

סגן השר נאם בכנס יהדות התורה, שעל פי כל המדגמים שומרת על כוחה עם שמונה מנדטים, הודה למועצת גדולי התורה ולחרד"לים - והביע תקוותו כי ההסתה תיפסק (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ליצמן בנאומו, הערב (באדיבות המצלם, ללא קרדיט. תמונה: שלומי כהן, פלאש 90)

תוצאות כלל המדגמים צופות כי יהדות התורה שומרת על כוחה בבחירות הללו, עם שמונה מנדטים, אך במפלגה החרדית האשכנזית מבקשים לשמור על הזהירות הנדרשת.

בנאומו בפני פעילי המפלגה אמר היו"ר סגן שר הבריאות יעקב ליצמן: "זכינו להישג אדיר ולעליה בקולות, אבל אלו רק תוצאות מדגמים", והוסיף כי יש להמתין לתוצאות האמת.

"הוכחנו ציות לגדולי ישראל, עשינו קידוש השם אדיר ולא נוותר על עקרונותינו. ההישג שלנו הוא הודות למועצת גדולי התורה, לאחדות הגדולה ולשותפות עם קהילת הרב דוד חי הכהן מבת ים" - הקהילה החרד"לית שתמכה ביהדות התורה.

ליצמן אישר: "שוחחנו עם ראש הממשלה נתניהו - ונמליץ עליו". בהמשך הדגיש: "אנו לא נגד ממשלת אחדות, אך זה לא יוכל לכלול את לפיד".

בהתייחסו להסתה הנוראית נגד הציבור החרדי, לכל אורך מערכת הבחירות, אמר ליצמן: "לצערנו, הבחירות הללו היו רוויות הסתה ושיסוי נגד החרדים והדת, ואנו מקווים ומייחלים שהשיח הנורא הזה ייפסק לאלתר".

"ראיתי את הפעילים במשך היום ואת ההתלהבות, אנו שמחים בתוצאות ונחכה לתוצאה הסופית - שיכולה להשתנות, כפי שהיה בפעם הקודמת", הזכיר ליצמן.

לסיום הצהיר: "יהדות התורה תמשיך לדבוק בעמדותיה, ותפעל למען הציבור בישראל וצביונה היהודי של המדינה באחדות ובכבוד".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר