פרסום ראשון

בעקבות השביתה בבחירות, תביעה נגד אגד תעבורה

התראה לפני תביעה הוגשה לחברת 'אגד תעבורה' זאת בעקבות השבתת התחבורה במספר יישובים חרדים במהלך יום הבחירות. "הפרה בוטה וברורה של החוק" (חדשות תחבורה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: אפי אליאן, מתוך ויקיפדיה)

פרסום ראשון: אתמול (שלישי), יום הבחירות, הוגשה התראה לפני תביעה לחברת אגד תעבורה זאת בעקבות השבתת התחבורה במספר יישובים חרדים במהלך יום הבחירות.

במכתב שכתב עו"ד יחיאל וינרוט כתב: "על פי ועדת הבחירות, יום הבחירות יהיה יום שבתון אך שירותי תחבורה ושאר שירותים ציבוריים יפעלו כסדרם. . והנה ממש עתה הובא לידעתנו כי בדיוק ביום חשוב וגורלי זה חברת "אגד תעבורה" או מי מטעמה פתחה בשביתה פתאומית תוך שיבושי עבודה קשים באופן אשר גרם לכך שביישובים המפורטים לעיל כמעט שלא היה תנועת אוטובוסים".

עוד הוסיף: "כתוצאה מכך מוצאים את עצמם אלפי תושבים עומדים וממתינים שעות ארוכות בתחנות האוטובוס לרבות תושבים רבים שאין להם דרך אחרת להגיע ולהצביע בקלפיות ובמילים אחרות נגזלת מהם האפשרות להבציע ולהשפיע בבחירות לכנסת ה-22".

לדבריהם, "רואים בכך הפרה ברורה ובוטה של החוק יש בה גם משום הטיית בחירות תוך מניעת זכותם החוקית של אלפי תושבים להצביע ולהשפיע".

יצוין, כי משרדו של וינרוט מייצג את מועצת גבעת זאב שסבלה אף היא מהיעדרות התחבורה ציבורית על ידי אגד תעבורה.

עורכי הדין ד"ר יחיאל וינרוט וחגי חיות ממשרד עו"ד ד"ר י. וינרוט ושות מסרו ל'כיכר השבת' כי "מדובר בהפרה חמורה של החוק ושל זכותם הבסיסית של אזרחים להצביע ולהשפיע. נפעל בכל האמצעים למנוע את התופעה ולפחות לצמצם את הנזק שכבר נוצר למינימום האפשרי".

מאגד תעבורה נמסר בתגובה: "לידיי אגד תעבורה לא הגיע שום מכתב בנושא. אם יגיע מכתב כזה הוא יילמד על ידי היועצים המשפטיים שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר