ממשלת אחדות?

איווט על החרדים: יריבים פוליטיים; לא אויבים

ליברמן הציג את תנאי הסף שלו להצטרפות לקואליציה, ובהם תחבורה ציבורית בשבת ונישואים אזרחיים. בקריאה לנתניהו וגנץ הוסיף שלא יטרחו לחייג אליו בלי ממשלת אחדות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ליברמן, הבוקר (צילום: Flash90)

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן כתב הצהריים (רביעי) בעמוד הפייסבוק שלו, לאחר פרסום כמעט כל תוצאות האמת מספירת הקלפיות, כי לא יצטרף לממשלה שלא תכלול את הליכוד, כחול לבן וישראל ביתנו.

"אם גנץ ונתניהו לא יצאו בהכרזה שזו כוונתם, שלא יתאמצו להתקשר אליי בכלל. מבחינתנו לא קיימת שום אופציה אחרת", דברי איווט.

הוא המשיך, "על מנת להוריד מסדר היום תרחיש נוסף שמציגים "בוני הקואליציות" למיניהם אני מדגיש: לא נשב בשום ממשלה עם הרשימה המשותפת או עם המפלגות הערביות, ביחד ולחוד, לא ביקום הזה ולא ביקום מקביל".

איווט הציג את רשימת הדרישות שלו: "לא נוותר על העברת חוק הגיוס, ככתבו וכלשונו, לא נוותר על ביטול חוק המרכולים, לא נוותר על הפעלת תחבורה ציבורית בשבת, לא נוותר על נישואים אזרחיים, ונדרוש הכנסת לימודי ליבה לחינוך החרדי. אלה הם תנאי הסף, ועד שלא נשמע דברים ברוח זו – אין על מה לדבר".

ליברמן האשים את החרדים בשנאה כלפיו, למרות קמפיין ההסתה שניהל לאורך מערכת הבחירות. לטענתו, "שמענו שיח של שנאה מכיוון המפלגות החרדיות. אנחנו יריבים פוליטיים, אבל לא אויבים והאמירות ששמענו מפיו של גפני, שכינה אותי עמלק, ראוי היה שלא יאמרו. כולם יודעים מה היה דינו של עמלק ולא אוסיף".

"אנחנו רוצים מדינה נורמלית, שבה האזרחים יחיו על פי העיקרון של חיה ותן לחיות. אני לא מבקש לפתוח מרכולים בשבת בבני ברק, ולא מוכן שיסגרו מרכולים בשבת באשדוד נקודה".

"אנחנו לא דואגים שתקום ממשלת אחדות בלעדינו. אנחנו דואגים למדינת ישראל. כמובן הינו רוצים להיות חלק מהקואליציה הבאה, אבל נסתדר גם באופוזיציה אם זה ישרת את טובת המדינה בשעה זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר