אמליץ על גנץ

עמיר פרץ לנתניהו: "אין לך במה לפתות אותי"

יו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ, כינס את תומכיו והבהיר להם כי לא ישב עם נתניהו. בנאומו פנה לרה"מ להפסיק את ניסיונות הפיתוי, 'אין במה לפתות אותי, הייתי כבר בכל התפקידים' (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
פרץ (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

חבר הכנסת עמיר פרץ כינס היום (רביעי) את פעילי מפלגתו יחד עם מספר 2 שלו - אורלי לוי אבוקסיס, במהלך דבריו אמר פרץ כי הוא ימליץ על בני גנץ וביקש מנתניהו להפסיק לנסות לפתות אותו.

בפתח דבריו פנה פרץ אל ראש הממשלה ואמר לו: "אנא תחסוך מעצמך לטלפן אלינו - אל העבודה גשר. אני הרי כבר הייתי שר ביטחון, סגן ראש ממשלה, יו"ר ההסתדרות. אני לא אחד שמחפש תפקיד. איש לא ימליח ושלא ינסה לפתות אותי. אין לכם במה".

בשלב זה עבר לתקוף את נתניהו שדיבר נגד 'הרשימה המשותפת' ואמר: "ההסתה של בנימין נתניהו נגד האזרחים הערבים היא בלתי נסבלת וכל מי שרוצה להיות ראש ממשלה בישראל צריך להוקיע אותה, לגנות אותה, לגרש את השפה הגזענית מהשיח הפוליטי בישראל".

פרץ עבר לספר לתומכיו מה הוא מתכנן: "אני רוצה לספר לכם שאתמול התקשר אלי בני גנץ וביקש שניפגש פגישה בקרוב כדי לבחון את המסלול המשותף ואני מודיע שבהחלט יש לנו כוונה להמליץ על בני גנץ כמועמד לראשות הממשלה אך אנחנו מתכוונים להקים דיון רציני על המטרות ועל היעדים המשותפים על לאן הולכת מדינת ישראל".

"אנחנו וודאי נרצה שהכל יהיה מבוסס על קווי היסוד - וזה הכי חשוב מבחינתנו אני אומר לכולם אולי אנחנו מפלגה יותר קטנה אבל אנחנו תנועה הרבה יותר גדולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר