בניגוד לרצונה

איילת שקד מסבירה: מדוע ימינה מתפצלת?

למרות שהיא מעוניינת ברשימה אחת, הודיעה איילת שקד כי ימינה תתפצל. "שותפי רצו שנקיים את ההסכם של בלוק טכני והסכמים יש לכבד", כתבה והודתה לפעילי המפלגה (פוליטי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

איילת שקד, שעמדה בתקופת הבחירות בראשות 'ימינה', פרסמה הערב (רביעי) הודעה לתומכי ופעילי המפלגה. "נלחמתם כאריות!", אמרה להם.

"יצאנו לדרך לפני כחודשיים, התאחדנו שלוש מפלגות שונות לרשימה אחת, כאשר גורל עם ישראל וארץ ישראל עומד לנגד עינינו. למרות המחלוקות, בחרנו במאחד ולא במפריד, בחרנו לצאת יחד לדרך משותפת של אמון וכבוד הדדי".

היא הודתה בפוסט כי "ההישג שהשגנו הוא פחות טוב ממה שציפינו, אך שמרנו על כוחנו, כנגד כל הסיכויים. אין גורם אחד במערכת הפוליטית שלא פעל למחוק אותנו מהמפה, מחוץ למחנה ואף בתוך המחנה עצמו. צר לי שהשכל הישר לא גבר על חולשות אנוש. כעת, עלינו לשמור על אחדותינו ולפעול בנחישות להקמת ממשלת ימין מנצחת".

"אני חושבת שימינה היא רשימה חשובה עם שליחות חשובה ואין זה סוד שקיוויתי כי נמשיך לתפקד כרשימה אחת, אולם שותפי רצו שנקיים את ההסכם של בלוק טכני והסכמים יש לכבד. למרות זאת נמשיך כמובן לפעול ביחד למען כל הערכים בהם אנו מאמינים".

לסיום הודתה לפעילים, לתומכים ולמתנדבים, ולחבריה להנהגת המפלגה: השרים רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ', והח"כ לשעבר נפתלי בנט.

כזכור, אתמול, כשעה אחרי סגירת הקלפיות, שלחה 'הימין החדש' מכתב ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, עם הודעה על פיצול רשימת ימינה.

על המכתב חתמו נפתלי בנט מטעם הימין החדש, רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' מטעם הבית היהודי-האיחוד הלאומי.

אתמול אמרה שקד: "את ההבטחה לבוחר אולי צריך לקיים, אבל צריך לראות מה נכון אחר כך למדינת ישראל, לימין האידיואלוגי ולציונות הדתית. בכל מקרה אנחנו בוודאי ממשיכים לעבוד ביחד, גם במו"מ הקואליצוני וגם אחר כך בכנסת. אני חושבת שזה הזמן של הציבור לומר האם הוא רוצה באמת שהסיעות יתפצלו או ימשיכו ביחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר