המכרז על הרדיו

ההתייחסות הראשונה של מנכ"ל רדיו 'קול חי': "תקופה סוערת; יהיו ספינים"

אבי רוזן, מנכ"ל רדיו 'קול חי', התייחס לראשונה למכרז הצפוי על תחנת הרדיו, והתריע כי "יהיו ספינים" אך הוסיף ואמר לעובדי הרדיו: נתפלל שבעז"ה נמשיך להיות פס הקול (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אבי רוזן (צילום: עובדיה כלימי)

המכרז שמסעיר את התקשורת החרדית: אבי רוזן, מנכ"ל רדיו 'קול חי', מתייחס לראשונה למכרז שצפוי בקרוב על הפעלת תחנת הרדיו החרדית - 'קול חי' - המובילה במגזר החרדי, הנמצאת במקום הראשון בשיעורי האזנה במגזר החרדי, על פי הסקרים, ומחזיקה בשתי תחנות רדיו פעילות ('קול חי' ו'קול חי מיוזיק').

במפגש שנערך היום (חמישי) עם צוות הרדיו לקראת השנה החדשה, אמר רוזן לעובדיו: "אנחנו בפתחה של תקופה מאתגרת. מועצת הרשות השנייה תפרסם בקרוב את המכרז להמשך השידורים ל-16 שנים הבאות. מעדכן אתכם בשם בעלי התחנה, שבעז"ה נעשה את מה שצריך יחד עם הצוות המנצח שלנו, כדי לעמוד במשימה בהצלחה".

"מטבע הדברים", הוסיף רוזן, "התקופה תהיה סוערת ויהיו ספינים מצד גורמים שונים. נתפלל שבעז"ה נמשיך להיות פס הקול של התורה האמונה והשמחה בקול חי ובקול חי מיוזיק".

יצוין כי תחנת הרדיו 'קול חי' פועלת מזה כ-23 שנה ונמצאת בצמרת תחנות הרדיו בישראל מבחינת הוותק, השדרנים ושיעורי ההאזנה הגבוהים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר