בישראל מתרגשים

לאחר 27 שנה: שגרירות חדשה תפתח בת"א

משרד החוץ הארמני הודיע כי לאחר 27 שנה של יחסים בין המדינות, ארמניה תפתח שגרירות חדש בתל אביב כבר בחצי שנה הקרובה. במשרד החוץ מתרגשים מהמהלך ומברכים (ארץ)

שגרירות ארמניה בעולם (צילום: shutterstock)

אחרי קרוב ל-30 שנה של יחסים דיפלומטיים בין מדינת ישראל לארמניה, הארמנים החליטו לפתוח שגרירות חדשה בתל אביב - בחצי שנה הקרובה.

השגרירות תהיה ה-90 במספר שמגיעה למדינת ישראל, ולפי הודעת משרד החוץ הארמני השגרירות תוקם עד סוף השנה הנוכחית (2019) ומקסימום עד לתחילת 2020. משרד החוץ הישראלי בתגובה בירך בחום על העברת השגרירות.

במשרד החוץ הוסיפו ואמרו: "החלטה זו, מבטאת היטב את ההתקרבות המשמעותית ביחסי המדינות במהלך השנה האחרונה. פתיחת השגרירות מהווה פרק חדש וחשוב ביחסים הבילטראליים, ואנו בטוחים כי הפתיחה תחזק אף יותר את קשרי הידידות בין שני העמים ויגביר את שיתופי הפעולה בין המדינות בכל התחומים".

גם שר החוץ ישראל כץ התרגש ובירך: "דבר זה מעיד על העלייה המתמדת במעמדה המתחזק של ישראל בעולם. נמשיך לפעול לחיזוק יחסיה הבינלאומיים של ישראל ולביסוס מעמדה הבינלאומי".
ארמניה, היא מדינה הנחשבת לחלק מאירופה, במדינה מתגוררים שלושה מיליון בני אדם שמרביתם נוצרים. בעברה נמנתה המדינה על חלק מהגוש שהרכיב את ברית המועצות אך היא זכתה בעצמאותה בשנת 1991, העם הארמני מוכר בכך שעברו "שואת העם הארמני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר