מתמיד בסירובו

למרות ההצעה המפתה: פרץ מסרב לשבת עם נתניהו

למרות ההצעות המפתות בהעלאת שכר המינימום וחוק פנסיה חובה ועוד. יו"ר מפלגת העבודה-גשר, פרץ מתמיד בסירובו ולא מוכן לשמוע על ישיבה בממשלה בראשות נתניהו (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ממשיך לחזר: ראש הממשלה בנימין נתניהו לא אמר נואש, ועדיין מנסה את כוחו בהרכבת הקואליציה, מלבד פנייה לגוש הימין נתניהו ניסה לצרף אליו את יו"ר מפלגת העבודה - עמיר פרץ, אך האחרון סירב לבקשה למרות שלל ההטבות שנלוו להצעה.

על פי הדיווח בחדשות 13, אחת ההצעות שקיבל ראש המטה של פרץ באמצעות אחד השרים הקרובים לראש הממשלה הוא תפקיד שר האוצר ועוד שני משרדים נוספים לבחירתו. בנוסף, הובטח לפרץ כי יעלו שכר המינימום ל-6,000 שקל, חוק פנסיה חובה ותואר ראשון בחינם לכל חייל משוחרר.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה: "נתניהו מחויב במאה אחוז למפלגות המחנה הלאומי".

כזכור,פרץ פנה ביום רביעי האחרון אל ראש הממשלה ואמר לו: "אנא תחסוך מעצמך לטלפן אלינו - אל העבודה גשר. אני הרי כבר הייתי שר ביטחון, סגן ראש ממשלה, יו"ר ההסתדרות. אני לא אחד שמחפש תפקיד. איש לא ימליח ושלא ינסה לפתות אותי. אין לכם במה".

עוד אמר פרץ בנאומו: "אני רוצה לספר לכם שאתמול התקשר אלי בני גנץ וביקש שניפגש פגישה בקרוב כדי לבחון את המסלול המשותף ואני מודיע שבהחלט יש לנו כוונה להמליץ על בני גנץ כמועמד לראשות הממשלה אך אנחנו מתכוונים להקים דיון רציני על המטרות ועל היעדים המשותפים על לאן הולכת מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר