57 ממליצים

עוקף את נתניהו: הרשימה הערבית צפויה להמליץ על גנץ

הרשימה הערבית המשותפת בראשות איימן עודה התכנסה לדיון משותף לקראת ההגעה לבית נשיא המדינה • הערכה: ימליצו על בני גנץ שיזכה לרוב ממליצים מול נתניהו • טיבי: נתכנס שוב (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עודה ונתניהו, ערב הבחירות (תמונות: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הרשימה הערבית המשותפת בראשות איימן עודה, התכנסה לדיון משותף לקראת ההגעה לבית נשיא המדינה. במערכת הפוליטית מעריכים, כי הערבים ימליצו על יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, שיזכה לרוב ממליצים מול נתניהו. ח"כ אחמד טיבי: "נתכנס שוב".

חבר הכנסת אחמד טיבי אמר לאחר הישיבה: "היה דיון מעמיק ורציני, אך לא התקבלה החלטה". טיבי אמר כי ההחלטה תתקבל לאחר שהסיעה תדון מחר, פעם נוספת, בשאלת ההמלצה.

כאמור, אם הרשימה המשותפת אכן תמליץ על גנץ, הרי שהוא יוביל על נתניהו וזה ללא המלצה מצד אביגדור ליברמן.'כחול לבן' - 33. הערבים - 13. 'העבודה-גשר' - 6. המחנה הדמוקרטי - 5. לראש השלה נתניהו יהיו 55 מליצים, בעוד לגץ יהיו 57.

כזכור, מוקדם יותר השבוע אר היו"ר איימן עודה: "לא קבענו כלום. הכיוון מאוד ברור. אנחנו רוצים להחליף את ממשלת נתניהו. יחד עם זאת אנחנו לא בכיס של אף אחד. צריכים לשמוע ממנו הרבה דברים".

מי שנכנס לתסבוכת מהנושא הוא אביגדור ליברמן שיתקשה להתייצב לצדם של הערבים. בהודעה שפרסם הערב מסר כי לפני ההמלצה אצל הנשיא, ישראל ביתנו תתכנס מחר בשעה 17:00 לישיבת סיעה במלון סמוך לנווה אילן. לאחר מכן תינתן הצהרה לתקשורת על ידי ליברמן. גורם במפלגה מסר כי "ייתכן ולא נמליץ על אף אחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר