קץ לשמועות

ליברמן: לא נמליץ על נתניהו ולא על גנץ. שיילכו מכות

יו"ר ישראל ביתנו טען הערב כי החרדים אינם אויבים אלא יריבים פוליטיים, בניגוד לערבים שהם כן אויבים. לכן, הוסיף איווט, לא ימליצו אצל הנשיא על נתניהו או על בני גנץ (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן הודיע הערב (ראשון) כי מפלגתו לא תמליץ על אף אחד מהמועמדים אצל נשיא המדינה, להרכבת הממשלה הבאה.

"מבחינתנו כל ההתחייבות שלנו לבוחר הן התחייבויות ברזל. לא נזוז לשום כיוון. ברגע שנתניהו החליט להקים בלוק עם המפלגות החרדיות והמשיחיים, לא נוכל להמליץ עליו", פתח.

בהמשך הסביר מדוע לא ימליץ על בני גנץ: "הוא משמר את האופציה להקים ממשלה עם הרשימה המשותפת. החרדים הם לא אויבים הם יריבים פוליטיים. הרשימה המשותפת הם אויבים. ואיפה שהם יהיה אנחנו נהיה בצד השני".

איווט הוסיף כי כל הוויכוח ביניהם הוא מי יהיה ראש ממשלה, "מבחינתי שיזרקו מטבע או ילכו מכות" - אמר. לדבריו, העיקר שיקימו ממשלה ולא ילכו לבחירות נוספות.

"יש אפשרות אחת והיא הקמת ממשלת אחדות. אני שמח ששני ראשי המפלגות הגדולות מבינים את זה. זה רצון הבוחר. השאלה היא כרגע רק מי יהיה הראשון ומי יהיה השני. רק בגלל הויכוח הזה אנחנו נלך לבחירות שלישיות. אין סיבה שזה יקרה. אני מקווה שהנשיא ריבלין ידע לחתור לממשלת אחדות".

ליברמן הבהיר כי "אני לא מתואם עם אף אחד ולא אהיה מתואם עם אף אחד. אנחנו עקביים. לא יכול להיות שנלך לבחירות חדשות בגלל הויכוח מי יהיה ראשון ומי יהיה שני. לשתי המפלגות יש 64 מנדטים. שיקימו ממשלה ואז יצרפו את מי שהם רוצים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר