מעצרו הוארך

התוקף של רבי דוד יאושפז בבית חולים לבריאות הנפש

בבית המשפט הודה החשוד בביצוע המעשים המיוחסים לו, תקיפת האדמו"ר לבית אבוחצירא והחזקת סכין. למרות שטען כי אינו חולה, נשלח להסתכלות בזמן הארכת המעצר (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מאיר אלפסי)

בית משפט השלום בקריות האריך היום (ראשון) את מעצרו של החשוד בתקיפת רבי דוד אבוחצירא, והוא נשלח לאשפוז במרכז רפואי לבריאות הנפש.

החשוד סירב לקבל ייצוג מהסנגוריה הציבורית והודה במהלך הדיון בבית המשפט במעשים המיוחסים לו: חשד לתקיפה והחזקת סכין.

בדבריו טען כי נתן לרבי דוד 150 ש"ח מקצבת ביטוח לאומי שהוא מקבל, אך קיבל בתמורה 10 קללות שחורות כלשונו. "מאז, באו מים עד נפש".

"אני לא סוכל מבעיות נפשיות", טען החשוד, בן 39 מהעיר עכו. "אני מאובחן ומקבל טיפול כל שבועיים, אני לא סובל מסכיזופרניה, לא סובל מקללות".

השופט ערן נווה אמר כי בדבריו קשר עצמו החשוד לאירוע חמור של תקיפת הרב, והורה, בהסכמת החשוד, כי מעצרו יוארך בשלושה ימים, בהם יאושפז להסתכלות במרכז רפואי לבריאות הנפש.

השופט הורה להעביר את חומר החקירה לפסיכיאטר המחוזי, והרופאים בבית החולים ‘מזור’ ישלחו חוות דעת רפואית המתייחסת למידת מסוגלותו לעמוד לדין, והאם יש צורך בהמשך אשפוזו.

כזכור, במוצאי השבת הגיע האדם לישיבת 'אביר יעקב' בנהריה, ופתח בצעקות תוך כדי ניסיון לתקוף פיזית את האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא, המקבל קהל בישיבה.

אחד הנוכחים בחדר סיפר ל'כיכר השבת' כי "מדובר באדם תמהוני שככל הנראה ניסה לעשות מה שעשו לבבא אלעזר, בהתחלה הוא ניגש לרב וניסה להרים עליו יד. הרב דחף אותו, והנוכחים בחדר הקבלה השתלטו עליו ועל גופו נמצאה סכין".

מדוברות המשטרה נמסר כי "התקבל דיווח במוקד 100, על כך שתושב עכו כבן 40 נכנס בכוח אל ישיבה בעיר נהריה, תוך שהוא מגדף את הרב וכאשר בלמו אותו עוזריו ומנעו את התקרבותו, נתפסה ברשותו סכין. כוח משטרה הגיע למקום ועצר את החשוד, לצד תפיסת הסכין כראיה, כאשר מחר יובא אל בימ"ש לדיון בבקשה להאריך את מעצרו והעברתו לבחינה של גורמי מקצוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר