בלי בל"ד

הערבים המליצו על גנץ; עודה צייץ מתהילים

"נעשה את מה שצריך להפיל את נתניהו", הסביר ח"כ אחמד טיבי את החלטת הרשימה המשותפת להמליץ על בני גנץ כמועמדם לראשות הממשלה. בל"ד לא הגיעה לנשיא (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת. וידאו: לע"מ)

נציגי 'הרשימה המשותפת' הגיעו הערב (ראשון) אל נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, והמליצו על בני גנץ כעל מועמדם להרכבת הממשלה הבאה.

יו"ר המפלגה, ח"כ איימן עודה צייץ בחשבון הטוויטר שלו פסוק מתהילים: "אבן מאסו הבונים היתה לראש פנה. (תהילים קי"ח)".

ח"כ אחמד טיבי הודיע על כך בציוץ מרומז משלו: "נעשה היום הסטוריה: נעשה את מה שצריך להפיל את נתניהו".

למרות הריצה המשותפת בבחירות, לא כולם במפלגה הערבית אהבו את ההחלטה להמליץ על בני גנץ אצל הנשיא. ההתנגדות נרשמה בעיקר מכיוון מפלגת בל"ד.

כמחאה על החלטת מפלגתם, הודיעו נציגי בל"ד כי ייעדרו מהפגישה אצל נשיא המדינה, שכן הם אינם יכולים לתמוך במועמדותו של גנץ.

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה: "כפי שהזהרנו: המפלגות הערביות שמתנגדות לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ומאדירות מחבלים, ממליצות על בני גנץ לראשות הממשלה".

"הליכוד יעשה כל מאמץ כדי להקים ממשלה יציבה וחזקה שמחויבת לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אסור שתוקם ממשלה שנשענת על מפלגות ערביות שמתנגדות למדינת ישראל!".

בישיבה שקיימו מוקדם יותר היום, לא הגיעו במפלגה הערבית להבנות. הנציג היהודי ברשימה, ח"כ עופר כסיף אמר: "כרגע אין לנו החלטה".

"העמדה היסודית היא 'את נתניהו צריך להעיף מהשלטון'. הוא לא ראוי, הוא מזיק ומוביל אותנו אל התהום. המטרה העיקרית היא למנוע מנתניהו להרכיב את הממשלה אך זה לא אומר שנקבל כל אחד אחר ללא הבנה ברורה לאיזה כיוון הוא הולך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר