110 אסירים שובתים

שב"ס מציג: זה האגף לשובתי הרעב • צפו

בשל שביתת הרעב של האסירים הביטחוניים בכלא רמון בה משתתפים 110 אסירים, בשירות בתי הסוהר מציגים הבוקר את אגף שובתי הרעב במרכז הרפואי של שב"ס. צפו (חדשות)

(צילום: דוברות שב"ס)

בשל שביתת הרעב של האסירים הביטחוניים בכלא רמון שבדרום, הנמשכת כשבועיים ובה משתתפים 110 אסירים, בשירות בתי הסוהר מציגים הבוקר את אגף שובתי הרעב במרכז הרפואי של שב"ס (מר"ש), שנחנך בסוף שנת 2018, ונועד לטיפול בשובתי רעב הזקוקים למעקב רפואי.

שביתת הרעב הנוכחית מתקיימת בשל התקנת החסמים הסלולריים בבתי הכלא. השר לבטחון פנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן אמר אתמול כי "לא ינוהל שום משא ומתן ולא יתקבלו שום הישגים לשביתת רעב. מי שרוצה לשבות רעב שיבות. יש להענישו ולשלול לו את כל מה שניתן".

בשב"ס מציינים כי מחלקת הרפואה בשב"ס והצוות הרפואי במר"ש עובדים בתיאום מול משרד הבריאות ובתי החולים בקהילה למקרי החרפה וצורך בהתערבות חיצונית. באגף קיים הציוד והצוות הנדרשים על מנת להכיל שביתה ארוכת טווח בתוך שב"ס ובכך למנוע מגע בין האסירים הביטחוניים לתושבי המדינה בבתי חולים בקהילה.

בשב"ס מדגישים כי "שביתת רעב הינה פרי יוזמה של האסירים הביטחוניים ובאחריותם הבלעדית של אסירים אלה והם ישאו באחריות על תוצאותיה. כל הפרת סדר ומשמעת תטופל במדיניות נוקשה ובאפס סובלנות".

מ"מ נציב בתי הסוהר, גונדר אשר וקנין, אמר כי "שב"ס לא ינהל שום משא ומתן בנוגע להסרת החסמים באגפי האסירים הביטחוניים ותוכנית התקנתם תמשך לכלל האגפים ברחבי הארץ, הנחתי להיערך לכל תרחיש ואם יהיה צורך נפעיל כוחות סיוע ורפואה נוספים. הסוהרים בשב"ס ימשיכו להיות נחושים אל מול כל איום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר