תיעוד מקומם

ליד בית שמש: ילדים שכובים על גג רכב נוסע

"יצאתי לכיוון בית הכנסת, ופתאום ראיתי מהמרפסת את הילדים מוסעים על הגג של הרכב" - תיאר מי שפגש את הילדים על הגג, ליד בית שמש, ותיעד אותם • צפו (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: 'אור ירוק' בפייסבוק)

סרטון שהתקבל השבוע בעמותת 'אור ירוק', מתעד נסיעה מופקרת וחסרת אחריות, ליד העיר בית שמש. בצילום נראים שני ילדים כשהם שוכבים על מזרן הקשור לגג רכב, ואוחזים בו במהלך נסיעה בין עירונית.

"הזדעזעתי, זה היה ממש מפחיד", סיפר ב'החדשות 12 אונליין' תושב תעוז, מושב הסמוך לבית שמש, שתיעד את האירוע המדהים.

"יצאתי לכיוון בית הכנסת, ופתאום ראיתי מהמרפסת את הילדים מוסעים על הגג של הרכב. לא עולה על דעתי איך אפשר להסיע ככה ילדים. העברתי לאור ירוק את הסרטון, כדי להעלות את המודעות לתאונות דרכים וכדי שלא נראה עוד מראות כאלו", סיפר עד הראייה.

על פי נתוני עמותת אור ירוק, מתחילת השנה נרשמה עליה של 13 אחוזים במספר ההרוגים בתאונות דרכים בישראל: 231 בני אדם, לעומת 204 בני אדם שנהרגו בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

לדברי ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, "עצוב שעדיין בשנת 2019 הורים לא מבינים את המשמעות של הסעה בטוחה של הילדים שלהם. זהו כישלון הסברתי מאוד גדול שהורים לא מבינים שאם הם מסיעים את הילדים שלהם על הגג או לא חגורים הם מסכנים את חייהם באופן ממשי. אני בטוח שאותו נהג היה קושר את המטען על הגג כמו שצריך, אבל את היקר לו מכל הוא מסיע בצורה כל כך מסוכנת...".

צפו בסרטון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר