הרכבת הממשלה

איווט מבהיר: הכל - לפי 'עשרת הדברות' שלי

יו"ר 'ישראל ביתנו' שב ומבהיר, כי לא יזוז מעמדותיו גם בענייני 'דת ומדינה', זאת לקראת הפגישה המשולשת שתתקיים הערב בין ריבלין, נתניהו וגנץ, אודות הרכבת הממשלה הבאה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ליברמן, ליד ביתו (צילום: Flash90)

ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר 'ישראל ביתנו', הבהיר היום (שני) את מהות הפגישה שקיים מוקדם יותר עם המועמד לראשות הממשלה בני גנץ.

"היום בצהריים נפגשתי עם יו"ר כחול לבן. זו הפעם הראשונה שאנו נפגשים לאחר הבחירות. לא היו פגישות מקדימות עם קוברינסקי או עם מישהו אחר לפני הפגישה היום", הבהיר איווט בדף הפייסבוק שלו.

לדבריו, "בתחילת הפגישה נכחו שורה של יועצים משני הצדדים, כולל הלל קוברינסקי, ובהמשך נועדנו בארבע עיניים".

"בפגישתנו חזרתי והבהרתי את מה שאמרתי מאז תחילת מערכת הבחירות: מבחינת 'ישראל ביתנו' קיימת רק אופציה אחת על השולחן, והיא הקמת ממשלת אחדות של שלוש המפלגות ישראל ביתנו, הליכוד וכחול לבן".

ליברמן ממשיך ומעדכן על המצב הפוליטי הסבוך: "לשמחתי, שתי המפלגות הגדולות הפנימו שצו השעה מחייב הקמת ממשלת אחדות עם רוטציה על ראשות הממשלה. כל הוויכוח כרגע נסוב סביב השאלה מי יכהן כראש ממשלה ראשון ומי שני. אני מקווה שהנשיא ריבלין יצליח לגשר בין הצדדים ותתקבל החלטה בסוגיה".

"ישראל ביתנו תשמח להצטרף לממשלת אחדות לאומית עם הליכוד וכחול לבן, אבל לא נהיה חלק מממשלה שבה ישבו החרדים, המשיחיים, הרשימה המשותפת או המחנה הדמוקרטי".

ליברמן, במוצאי הבחירות (צילום: ערוץ הכנסת. תמונה: Yonatan Sindel/FLASH90)


לדברי איווט, רשימת הדרישות שלו "לא השתנתה, ולא נוספו לה דברים חדשים. במידה ויפתח מו"מ קואליציוני, נדרוש את אותם הסעיפים שהבטחנו לבוחרים במהלך קמפיין הבחירות. אני מציע לא להתייחס לפרשנויות ולא לנסות לחפש מתחת לפנס; כל מה שנכתב בעשרת הדיברות של ישראל ביתנו בנושאי דת ומדינה, ביטחון וכלכלה נמצא גם באתר המפלגה וגם פורסם באמצעי התקשורת, לא פעם, במהלך קמפיין הבחירות".

את הפוסט סיים ליברמן באיחולי הצלחה לנשיא רובי ריבלין במפגש הערב עם ראשי שתי המפלגות הגדולות. "אני מייחל להקמת ממשלת אחדות יציבה בזמן הקרוב", כתב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר