התיעוד האחרון

לפני שנרצח: דביר שורק הי"ד יורד מאוטובוס

מצלמות האבטחה בגוש עציון תיעדו את רגעיו האחרונים של דביר שורק הי"ד, דקות לפני שנרצח, עת ירד מהאוטובוס עם הספרים שקנה למחנכיו, משם צעד לישיבה ונרצח (אקטואלי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

מצלמות האבטחה בגוש עציון תיעדו את רגעיו האחרונים של דביר שורק הי"ד, דקות לפני שנרצח, עת ירד מהאוטובוס עם הספרים שקנה למחנכיו, משם צעד לישיבה ונרצח. התיעוד החדש הגיע בסוף השבוע לידי בני המשפחה.

שורק, שירד מהאוטובוס, החל לצעוד בחשכה לכיוון הישיבה, ובמערכת הביטחון מעריכים כי כבר בשלב זה המחבלים החלו לעקוב אחריו. דקות לאחר מכן הוא נרצח באכזריות וגופתו נמצאה לפנות בוקר.

כזכור, לאחר הפיגוע, מסר דובר צה"ל, כי "במהלך הלילה קיבלנו דיווח על נער בן 18 שקרוביו לא הצליחו ליצור איתו קשר משעות הערב המאוחרות. הם דיווחו לנו מאוחר מאוד בלילה. הקפצנו כוחות מהחטיבה המרחבית עציון ובהם גששים. במהלך הלילה, סביב 3:00-2:30 מצאו הכוחות את גופת הנער ליד הכניסה למגדל עוז. מותו נקבע. הוא נדקר ונהרג".

"אנו מבינים שמדובר בפיגוע טרור. על גופו נמצאו פצעי דקירה. עדיין רב הנסתר על הגלוי. הוא התחייל גיוס לצה"ל אבל טרם ביצע שירות בצה"ל, הוא היה על אזרחי ועדיין בשלב הלמידה בישיבה. הוא ממשפחה מוכרת באיו"ש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר