מרכיבים ממשלה

לוין ואלקין עדכנו את גוש הימין במשא ומתן עם כחול לבן

צוות המשא ומתן של גוש הימין, המונה את מפלגות הליכוד, ש"ס, יהדות התורה וימינה, התכנס אחר הצהריים לפגישת עדכון על המשא ומתן המתנהל בין הליכוד וכחול לבן (חדשות)

פגישת גוש הימין (צילום: ללא קרדיט)

צוות המשא ומתן של גוש הימין, המונה את מפלגות הליכוד, ש"ס, יהדות התורה וימינה, התכנס אחר-הצהריים (שלישי) לאחר פגישת יו"ר צוות המו"מ של הליכוד, השר יריב לוין, עם יו"ר צוות המו"מ של כחול לבן, יורם טורבוביץ'.

השרים יריב לוין וזאב אלקין עידכנו את חברי הצוות בשיחות שהתקיימו עד כה עם כחול לבן, ודנו עימם בקווים המנחים של המשא ומתן.

במסגרת העדכון הדגיש השר לוין כי הבהיר באופן מפורש בפתח פגישת המו"מ שקיים עם כחול לבן כי הוא מייצג את כל הגוש.

כזכור, לאחר פגישת לוין וטורבוביץ', נמסר מלשכת לוין כי הפגישה הייתה עניינית והתנהלה ברוח טובה. יורם טורבוביץ' ביקש להדגיש כי מבחינתו, השר לוין מייצג את ראש הממשלה והליכוד, ואילו השר לוין הדגיש כי הוא מייצג את כל 55 חברי גוש הימין. השניים סיכמו כי יעדכנו את ראש הממשלה ואת יו״ר כחול לבן בתוכן הפגישה, ולאחר מכן יחליטו על המשך המגעים ועל צעדים נוספים.

בתוך כך נמסר כי נשיא המדינה ראובן ריבלין ייפגש פעם נוספת, מחר, בשעה 19:00, עם ראש הממשלה ויו"ר סיעת הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר סיעת כחול לבן בני גנץ לפגישה משולשת במעונו שבבית הנשיא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר