ההתקף - לא זוהה

תביעה נגד טרם בירושלים: רשלנות רפואית גרמה למוות

בתו של אדוארד לוצשניצקי הגישה תביעה לפיצוי של מיליוני שקלים נגד מרפאת 'טרם'בטענה כי רשלנות חמורה גרמה למותו, לאחר שלא זיהו כי הוא עובר התקף לב (בריאות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: אלעזר כהן)

תביעה לפיצוי של מיליוני שקלים הוגשה לאחרונה לבית משפט המחוזי בירושלים נגד 'טרם', על ידי בתו של אדוארד לוצשניצקי, הטוענת כי רשלנות חמורה גרמה למותו, כך דווח הבוקר (רביעי) בעיתון 'ידיעות אחרונות'.

לוצשניצקי, שכבר עבר התקף לב כבר בגיל 46, הגיע למרפאת 'טרם' בשכונת פסגת זאב בירושלים לאחר שסבל מכאבים בחזה וקשיי נשימה, במרפאת 'טרם' ביצעו בדיקת אק"ג. לפי כתב התביעה תוצאת הבדיקה הראתה באופן חד משמעי כי הוא עובר התקף לב חריף, אך המפענח של "טרם" קבע כי הבדיקה תקינה.

כחצי שעה לאחר הבדיקה, הצוות במרפאת טרם פסגת זאב ביקשו מלוצשניצקי לגשת לסניף טרם בשכונת רוממה, בשל השעה המאוחרת וסגירת הסניף אליו הגיע. הוא נכנס לרכבו אך לאחר שעות נמצא ללא רוח חיים.

בתביעה שהוגשה על ידי בתו של לושניצקי, אלינה פרבר, באמצעות עורכי הדין יראון פסטינגר וליאת שולמן רוקח, ממשרד רון־פסטינגר, וכאמור פורסמה הבוקר לראשונה ב'ידיעות אחרונות', נכתב: "לו היה מאובחן כנדרש ומטופל כנדרש, מותו היה נמנע בוודאות. הוא היה חייב לקבל טיפול מיידי בתרופות מדללות דם, במקביל להעברתו הדחופה באמבולנס טיפול נמרץ לבית חולים לשם צנתור דחוף".

אלינה פרבר סיפרה ל'ידיעות אחרונות' כי: "אבי היה איש חם, טוב לב ואהוב במיוחד על הבריות. כמות האנשים שהגיעה להלוויה לימדה אותנו עד כמה הוא נגע בחייהם של אחרים. עצוב לי שבגלל הרשלנות של 'טרם' הפסדתי אב אהוב, שגם לא זכה להיות סבא לילדיי".

מ"טרם" נמסר: "כתב התביעה טרם התקבל. לכשיתקבל - נגיב כמקובל בבית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר