חשיפת 'כיכר'

ראש הישיבה לבן של איווט: אין אמת בדברים

לאחר הפרסום ב'כיכר השבת' כי ראש ישיבת 'אורחות תורה' המקורב לבנו של איווט ליברמן עשוי להיות מסדר הקידושין, והדיווח בתקשורת הכללית על הביטול, מגיעה הבהרה (חרדים)

הגרב"ד דיסקין (צילום: באדיבות המצלם)

הסערה נמשכת: בתחילת השבוע חשפנו ב'כיכר השבת' כי ייתכן וראש ישיבת ארחות תורה, הגרב"ד דיסקין, יסדר קידושין בחתונת עמוס ליברמן, בנו של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן.

אמש, בתכנית 'חי בלילה' בערוץ 12, צוטט מקורב לרב דיסקין שאומר כי ראש הישיבה סירב לסדר חופה וקידושין לבנו של ליברמן.

לפי הדיווח ב'ערוץ 12', "בנו של ליברמן הוא חרדי שלמד אצל הרב דיסקין בבני ברק, והתקרב אליו מאוד בשנים האחרונות. למרות הקרבה בין השניים, הנוכחות של ליברמן האב באירוע היא בעייתית עבור הרב, והוא סירב לחתן את הזוג".

בתגובה, כותב הערב (רביעי) ראש הישיבה, המקורב כאמור לבנו של השר לשעבר, מכתב הבהרה לעמוס ליברמן, בו הוא מביע צער על עגמת הנפש שנגרמה לו.

וכך כתב הגרב"ד דיסקין למקורבו החתן "הנני להביע צערי על עוגמת נפש שנגרמה לכם, על ידי שרבוב שמי בקשר להשתתפותי בשמחתך, ברור שאין כל אמת בדברים, (ובפרט שאינני משמש כרב המסדר חופות, אלא כראש ישיבה) וכל מה שנכתב אין לו שחר, ולא היו דברים מעולם. הנני לאחל לך ברכת מזל טוב וכתיבה וחתימה טובה".

כאמור, ב'חי בלילה' ציטט המקורב לראש הישיבה אומר כי "איווט ליברמן הפך להיות אויב העדה החרדית והרב לא רצה לפגוש אותו. עמוס לא אשם בעניין, אבל הרב הוא דמות רבנית ידועה במגזר, ואם הוא ישתתף בחתונה זה יכול להראות כסוג של הכרה או תמיכה באביו. כל מקום שאיווט נמצא בו הוא בעייתי".

ב'כיכר השבת' נחשף, כאמור, כי עמוס ליברמן ביקש חתונה חרדית עם מחיצות לפי ההלכה וכי הוא מעוניין בחתונה שלא תחשב חתונה של "בן של" אלא כשמחה אישית שלו.

בלשכתו של ליברמן הגיבו לערוץ 12 ומסרו כי "החתונה תהיה יהודית ולא חרדית, כיוון שיהיו בה גם רבנים, גם חילונים וגם דתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר