צפו

הרב גרונר, מזכירו של הרבי מחב"ד בכותל

מזכירו של הרבי מליובאוויטש חגג עם נערים יתומים בכותל המערבי. רבה של ירושלים, הראשל"צ הגרש"מ עמאר, שיגר את ברכתו והכריז על ראשי התיבות לשנת תש"פ (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: אברהם אמזלג. )

הרב יהודה לייב גרונר מניו-יורק, מזכירו האישי של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל, ליווה נערים יתומים שחגגו בר מצווה ברחבת שריד בית מקדשנו, הכותל המערבי. זאת, במסגרת ביקור מיוחד שקיים בארץ הקודש.

לאחר תפילת שחרית, בה הנערים היתומים חגגו בהתרגשות, הרב גרונר נשא דרשה מיוחדת ברחבת הכותל, בה ביקש מהילדים להרבות בעוד ועוד מצוות בכדי לזרז את ביאת המשיח.

"השמחה של בר המצווה זו השמחה של כל עם ישראל", אמר הרב גרונר לנערים ולבני משפחותיהם ואיחל להם "שנזכה לראות את המשיח, כמה שיותר מהר, ואתם יכולים לעזור בזה".

הנערים התכנסו בשעת בוקר מוקדמת בכותל המערבי והתקבלו על ידי צוות 'חיוכו של ילד'. הנערים קיבלו מארז אישי של תפילין מהודרות והחלו בתפילת שחרית.

משם, הנערים ובני המשפחות פסעו לאולם אש התורה הסמוך לחגיגה המרכזית, שמחה של מצוות.

רבה של ירושלים והראשון לציון, הרב משה שלמה עמאר שיגש את ברכתו לחוגגים ולמארגנים המסורים. "אני מברך אתכם, ילדים צדיקים", אמר הרב עמאר, "שתדעו שהשם הוא אביכם. השם משגיח עליכם בעין פקוחה. השם מאיר עליכם מכל מזיק ומכל צרה. ואם תרצו, תוכלו להיות אנשים גדולים וחשובים בכל התחומים".

הרב עמאר איחל לחתני בר המצווה ש"עם קבלת המצוות, קבלת עול תורה, תמשיכו את קיום המצוות, תמשיכו לקבוע עתים לתורה והשם ינחה אתכם בדרך הנכונה ותזכו עם בני משפחותיכם בכתיבה טובה, חתימה טובה, לכם ולכל בית ישראל. ונזכה בזכות אהבת איש את רעהו והחסד והסיוע של איש לרעהו, ציון במשפט תפדה ושביה בצדקה. נזכה לפדות שלמה - שזה ראשי התיבות של שנת תש"פ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר