הבן נעצר

זעזוע בגן יבנה: רצח את אביו ודקר את אימו

כוחות משטרה הוזעקו לדירה מגורים בגן יבנה, משם נשמעו זעקות לעזרה. כשהשוטרים פרצו את דירה הם זיהו אב ואם שנדקרו על ידי בנם. מותו של האב נקבע במקום (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הרצח (צילום: דוברות המשטרה)

כוחות משטרה הוזעקו לפנות בוקר (חמישי) לדירה מגורים בגן יבנה, משם נשמעו זעקות לעזרה. כשהשוטרים פרצו את דירה הם זיהו אבא ואם שנדקרו על ידי בנם. מותו של האב נקבע במקום.

האירוע החל מעט לאחר השעה 03:30, עת התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות צעקות לעזרה ברחוב יבולים ביישוב גן יבנה.

כוחות משטרה הוזעקו למקום ובהגיעם אותרו בני משפחה- גבר (58) פצוע באורח אנוש ואשה (56) במצב קשה, בחורה (31) פצועה באורח קל ובחור (25) החשוד במעשה פצוע קל גם כן, בתוך הבית.

מהמשטרה נמסר: "שוטר שנקלע למקום בעקבות הצעקות, השתלט במהרה על החשוד במעשה והוא נעצר, ושוטרים נוספים שהגיעו החלו בפעולות ראשוניות מצילות חיים עד להגעת כוחות רפואה למקום שהעניקו טיפול רפואי בסופו נאלצו לקבוע את מותו של אב המשפחה, ושאר המעורבים פונו להמשך טיפול בביה"ח".

פאראמדיקים של מד"א הנרי זערור ויניב שמיס סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו גבר ואשה בשנות החמישים עם פציעות, הגבר היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו, האשה הייתה בהכרה מלאה וסבלה ממספר פציעות דקירה, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשהיא בהכרה ומצבה קשה ויציב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר