"יהיה לחץ ציבורי"

איימן עודה חשף את התיאום המלא עם 'כחול לבן'

ח"כ איימן עודה חשף את שיתוף הפעולה המלא וההדוק עם ראשי 'כחול לבן'. לדבריו, בל"ד הסירה את ההמלצה על בני גנץ, לבקשת מקורביו, בכדי שנתניהו יזכה במנדט ראשון (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גנץ וחברי הכנסת עודה, יזבק וטיבי (צילום: Yonatan Sindel,Noam Revkin Fenton/Flash90)

יו"ר 'הרשימה הערבית המשותפת' ח"כ איימן עודה חשף את השיתוף פעולה המלא וההדוק עם ראשי 'כחול לבן'. לדבריו, בל"ד הסירה את ההמלצה על בני גנץ, לבקשת מקורביו, בכדי שראש הממשלה בנימין נתניהו יזכה במנדט ראשון.

לדברי עודה: "כחול לבן ביקשו מאיתנו 10 ממליצים ולא 13, כדי שנתניהו יקבל ראשון את המנדט להרכבת ממשלה". עודה ציין כי השיחות בנושא היו עם ח"כ עופר שלח.

עודה ציין כי במהלך השיחות עם בכירי 'כחול לבן': "הם אמרו לנו 'אנא - היו עשרה חברי כנסת שתומכים בגנץ, ולא 13. אנחנו מעוניינים שהמנדט יוענק ראשית לנתניהו ורק לאחר מכן עלינו'".

עודה ציין כי ב'כחול לבן' "מאמינים שנתניהו לא יצליח בהקמת ממשלה, ולאחר שזה יקרה - יתר המפלגות לא ירצו בחירות חדשות בפעם השלישית, יהיה לחץ ציבורי - ואז גנץ יצליח להקים ממשלה".

כזכור, אמש הטיל נשיא המדינה ראובן ריבלין את מלאכת הרכבת הממשלה על ראש הממשלה בנימין נתניהו שהצהיר כי אם לא יצליח במלאה - יחזיר את המנדט בתוך מספר ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר