ה'אחים' לשעבר

בנט: לפיד גורר בכוח את בני גנץ לקפיצה מהצוק לעבר תהום

נפתלי בנט תוקף את יאיר לפיד ומאשים אותו בגרירת המדינה למערכת בחירות שלישית: הציבור מתפלל כן, לפיד צעק לא. גנץ, תן פקודה, צייץ בנט. דרעי לגנץ: שישמור על הגב (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Flash 90)

הצעות האחדות של נשיא המדינה, רובי ריבלין נדחו ובמפלגות הימין יוצאים למתקפה נגד כחול לבן, ומזהירים את בני גנץ מפני התככים של יאיר לפיד.

נפתלי בנט צייץ היום (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו: "יאיר לפיד גורר בכוח את בני גנץ לקפיצה מהצוק לעבר תהום לאומי של מערכת בחירות שלישית בתוך שנה".

"פשרת האחדות של הנשיא ריבלין הפתיעה ביצירתיות שלה ובשכל הישר שבה. נתניהו אמר כן. גנץ רוצה כן. הציבור מתפלל כן. לפיד צעק לא. גנץ, תן פקודה".

השר אריה דרעי צייץ: "בני גנץ הוא איש טוב, ערכי ומסורתי שתרם את חייו למען ביטחון ישראל. אמרתי זאת גם כשתקפו אותו באכזריות במערכת הבחירות. מצער מאד שהוא לא רואה ששותפיו לא ממש רוצים בטובתו, גם לא בטובת המדינה. כדאי לו שישמור על הגב".

בתוך כך, ראש צוות המשא ומתן של גוש הימין, השר יריב לוין, התייחס הבוקר (חמישי) בכאן רשת ב' להצעת הנשיא שנתניהו יכהן בתפקיד ויצא לנבצרות אם יוגש נגדו כתב אישום. לדבריו, הם מוכנים ורוצים לנהל את המשא ומתן על בסיס קווי המתאר שהציג ריבלין, והדגיש: "אנחנו חושבים שהכיוון שהוא הציע הוא נכון, צריך לשבת על הפרטים".

"אנחנו מבינים שאם אנחנו הולכים לממשלת אחדות עם כחול לבן, אז נתניהו לא יהיה ראש הממשלה כל הקדנציה", אמר לוין.

"הגיע הזמן שגם בכחול לבן יבינו שאין ממשלה אחרת ואין אלטרנטיבה אחרת. זה לא מה שפיללנו אבל היא הרבה יותר טובה מבחירות שלישיות, שצריך לעשות הכל כדי למנוע אותן".

ח"כ מאיר כהן מכחול לבן אמר בראיון: "יש לי איזו תחושה שמדינה שלמה מנסה לתפור חליפה למידות של ראש הממשלה. אנחנו צריכים להבין זהו, הבחירות בעייני הוכרעו וראש הממשלה צריך להבין את מעמדו. כולם עסוקים בלתפור משהו למידות של נתניהו, נבצרות כזאת או אחרת. נתניהו צריך להגיע למשא ומתן בלי הגוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר