"בלי ה'בלוק'"

גנץ לנתניהו: "בוא למו"מ בלי תנאים מוקדמים"

יו"ר כחול לבן דורש משא ומתן ללא תנאים מוקדמים, ומול מפלגת הליכוד בלי כל בלוק הימין. "למען עם ישראל - בואו נבנה פה ממשלת אחדות אמיתית", קרא גנץ לנתניהו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

בפתח ישיבת סיעת כחול לבן היום (חמישי), קרא יו"ר המפלגה, ח"כ בני גנץ להקמת ממשלת אחדות - אך ללא 'בלוק הימין' שגיבש ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

"מאז שנכנסתי לפוליטיקה אני קורא לאחדות. גם היום אני אופטימי ומאמין שאפשר להגיע אליה", אמר גנץ. "נתניהו היה זה שהקדים את הבחירות לכנסת ה-21 והוא היה זה שהוליך אותנו לבחירות לכנסת ה-22. הוא גם היחיד שיש לו, אולי, אינטרס להוביל אותנו לבחירות שוב".

גנץ הזהיר כי "בחירות שעשויות להביא לשבר בין האזרחים והמדינה. אני קורא מכאן לנתניהו ולליכוד: בואו למשא ומתן מיידי, עם דיבור על תוכן ובלי תנאים מוקדמים. בלי ספינים ובלי בלוקים. למען עם ישראל- בואו נבנה פה ממשלת אחדות אמיתית".

גנץ ונתניהו אצל הנשיא (צילום: לע"מ)

גנץ הוסיף: "אנחנו איננו מפלגת "רק לא ביבי". איננו תוקפים איש ברמה האישית. אנחנו מחפשים יושרה ציבורית. אנחנו מחפשים לפעול כנגד השחיתות. ולא נוכל לשבת תחת ראש ממשלה שכנגדו כתבי אישום".

"אני קורא לשיח על תוכן ומהות עם הליכוד, המפלגה השנייה בגודלה. אם ידובר במשא ומתן שענייניו תוכן ולא תפירת חליפות ובניית בלוקים פוליטיים וייצוגם, נהיה שם ובחפץ לב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר