בלעדי

תיעוד: הגרי"ד גרוסמן חיתן את בנו של אביגדור ליברמן

בסיומו של שבוע בו דובר רבות על חתונתו של עמוס ליברמן, בנו של יו"ר ישראל ביתנו, הערב זה קרה • 'כיכר השבת' בתיעוד בלעדי מהחופה: הרבנים ואישי הציבור שהשתתפו - ואלו שלא (ברנז'ה)

(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

עמוס ליברמן, בנו המתחזק של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, נישא הערב לבת זוגו שרון בן חסון באולם 'הלאגו' שבראשון לציון.

מי שסידר חופה וקידושין, הוא רבה של מגדל העמק הגרי"ד גרוסמן, ושני העדים בחופה היו שני אברכים חרדים. מי שלא הוזמן - אלו הפוליטיקאים, גם מ'ישראל ביתנו'. אורחי הכבוד שהגיעו לחתונה הם חבריו הטובים של האבא, מרטין שלאף, מיכאל צ'רנוי ומשה ליאון.

עוד בנושא>>

יוסי רואש, ראש לשכתו של הרב יצחק דוד גרוסמן, הסביר בשיחה עם 'כיכר השבת': "הרב גרוסמן פועל למען עם ישראל וילדי ישראל והוא ידוע כסמל לאחדות ולאהבת ישראל. עמוס ובת זוגו שהתקרבו לדת בתקופה האחרונה, רצו שהרב גרוסמן יקדש אותם. הם פנו אלינו לפני יותר מחצי שנה ואכן הרב אישר את זה בזמנו".

"אין כל קשר בין הנעשה בתקופה זו מבחינה פוליטית לזה שהרב מקדש עוד זוג כדת משה וישראל".

בנו המתחזק של ליברמן, עמוס, התקרב בשנים האחרונות לדת ולראש ישיבת אורחות תורה הגרב"ד דיסקין. כפי שנודע ל'כיכר השבת', עמוס רצה חתונה חרדית, אך אביו סירב לכך.

לפי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11', ליברמן החליט לא להזמין פוליטיקאים ממפלגתו לאירוע, יתכן מחשש שיראו שיש בחתונה מחיצה בין הגברים לנשים ואולוי בשל רצונו של בנו החרד לפרטיותו.

הרב גרוסמן, שהתראיין דקות לפני החתונה ל'כאן', אמר: "עמוס מתקרב לקב"ה ומניח תפילין כל יום. הזוג הזמין אותי כבר לפני חצי שנה שאחתן אותם. לא היה לי ספק שאני אחתן אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר