קיבל מסר מנתניהו?

אריה דרעי: "יש אפשרות שנלך לבחירות לראשות ממשלה"

יו"ר ש"ס השר דרעי כינס השבוע את נציגי המפלגה לישיבה סגורה בכנסת, במהלכה התבטא שקיימת אפשרות כי מדינת ישראל תלך לבחירות נוספות - אך הפעם על תפקיד ראש הממשלה בלבד (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

יו"ר ש"ס אריה דרעי כינס השבוע את נציגי המפלגה לישיבה סגורה בכנסת, במהלך הישיבה התבטא דרעי כי קיימת אפשרות שמדינת ישראל תלך לבחירות על תפקיד ראש הממשלה בלבד.

בישיבה הסגורה דרעי העלה מספר אפשרויות דרכן יהיה ניתן לכאורה לפתור את המשבר הפוליטי אליו נקלעה מדינת ישראל.

"ראינו את אריה מודאג", מספר חבר כנסת בש"ס: "הוא הבין שעם כל הכבוד להישג של ש"ס - ייתכן שאנחנו נמצא את עצמנו בספסלי האופוזיציה שלא נדבר על בחירות נוספות. הוא סיפר שהוא מקיים הרבה שיחות טלפוניות ופגישות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו".

לדבריו: "במהלך הישיבה אריה העלה אפשרות של בחירות על תפקיד ראש המשלה, בדומה לבחירות ב-2 פתקים. כל מפלגה תישאר עם המנדטים שלה, הציבור יצטרך לבחור רק את ראש הממשלה. כך זה יכריע בשאלה את מי הציבור רוצה כרה"מ וכמובן שלא נבזבז מיליארדים על מערכת בחירות שלישית בתוך שנה".

הח"כ הדגיש: "זו הייתה אופציה שהיו"ר העלה, אי אפשר לדעת האם מה שהוא שמע מרה"מ, אבל הייתה תחושה שהוא לא סתם זורק את הרעיון הזה".

יצוי,ן כי ייתכן שדרעי שמע את ההצעה במהלך השיחות עם רה"מ, שמניח כי ההצעה ללכת לבחירות על ראשות הממשלה תביא הכרעה ברורה את מי הציבור רוצה לראות בתפקיד, ובכך תמנע הליכה לבחירות שלישיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר