הותר לפרסום

נעצרו המחבלים שרצחו את רינה שנרב הי"ד

כחודש אחרי הפיגוע בסמוך לדולב, נעצרו שלושה מחבלים, פעילי ארגון החזית העממית, החשודים מלבד ביצוע הפיגוע בה רצחו את רינה ופצעו את אביה ואחיה, בפיגועים נוספים (ארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

במוצאי השבת הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שב"כ, צה״ל ומשטרת ישראל אותרו ונעצרו המחבלים שביצעו את פיגוע המטען במעיין בין בובין ליד דולב שבבנימין. בפיגוע נרצחה רינה שנרב הי"ד, ונפצעו אביה ואחיה.

בשב"כ עדכנו כי המפגעים, תושבי גזרת רמאללה ובנימין הינם פעילי ארגון החזית העממית אשר תכננו וביצעו את הפיגוע וכן חשודים בביצוע פיגועים נוספים בגזרה.

שלושת המחבלים, בראשותו של סאמר ערביד, תכננו לבצע פיגועים נוספים, בכלל זה פיגועי ירי ופיגוע חטיפה. כמו כן, במהלך החקירה הוסגר מטען נוסף שהיה ברשות התשתית ואשר פוצץ בשטח על ידי כוחות הביטחון.

החוליה נעצרה במהלך מבצע מעצרים רחב של לוחמי צה"ל במרחב החטיבה המרחבית "בנימין". "צה"ל ימשיך לפעול לשמירה על הביטחון במרחב ויפעל לסיכול ניסיונות פיגוע וללכידת מחבלים", נמסר מדובר צה"ל.

בראש חוליית המחבלים, עמד סאמר מינא סלים ערביד, כבן 44, תושב רמאללה, מבכירי החזית העממית בגזרת רמאללה, בעברו היה עצור מספר פעמים על מעורבותו בפעילות טרור צבאית, בכלל זה פעל תחת ראש החז"ע ברמאללה בזמן האינתיפדה השנייה בסיוע בהכנת מטענים ופיגועים ואף היה מבוקש מספר שנים.

בחולייה היו חברים גם קסאם עא כרים ראגח שבלי, ויזן חסין חסני מג'מאס, שהיו אף הם עצורים בעבר בגין ביצוע פעולות טרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר